Deep Sleep !
Har ni hört om body shops lilla nyhet ? Sömn på flaska !
Ett spray som man sprayar på sig själv, kudden el lakanet innan natttedax.
För mig har detta otroligt nog funkat, kan ju ifs bero på andra saker också, men jag rekomenderar det starkt.
SÅ testa du med !!!!!

Ok, det låter som ett skämt, men jag tror dig. Vad e priset tro????
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Hm, ett problem bara, min ena katt sover på min kudde, hur blir det tror du?????
Eller rättare sagt dom flesta av mina djur sover i sängen även Baloo. Luktar den nåt????
//Baloo forever

Den luktar ganska så gott faktiskt, lite citrus aktigt. Men du Zimba jag tycker nog att du iaf borde ha en kudde själv.

Jag försöker ha en egen kudde, men det spelar ingen roll, för om jag flyttar till en annan, så vips e dom med, fniss. Sen citrus lukt, jag hatar allt som e citrus, blä. ÅH hela min tunga krullar sig bara jag tänker på det. Nä jag får nog låta bli att köpa detta. 
//Baloo forever

#5 Attans då 
ååååh citrus *dreggel* jag kommer käka upp kudden i sömnen 
Vad mer exakt är det i det där som gör att man sover bättre?
Sara

#8 Ja du nu ska vi se, jag har sökt och sökt på nätet. Inte ens på body shops hemsida står det. Men i sprayen finns bla jujube och kamomill som frigörs hela natten. Sen minns jag att jag har läst någonstans att det finns något annat i som är samma som kroppets egna sömna…..medel…..åh gud va jag svamlar.
Jag ska se om jag kan ta mig in till Bodyshop i morgon och be om ordentlig info !!!
# 9 Kan det vara melatonin?
Sara

#10 det låter väldans bekant. Va du kan Sara =0)
# 11 Haha, jag googlade..
Sara

#12 Det hade ju inte behövt berätta 

Sara