OT: God morgon onsdag 24/9
Här sitter jag. Kan inte sova. Hoppas ni andra sover som stockar 
Hoppas också ni får en fin onsdag.
Kram!
Pisan
God morgon
Somnade tidligt i går, helt slut. Vi gick jättelång promenad medan en kollega kikade på broms-systemet på bilen.
Vi måste byta några packningar i broms-sylindern höger bak, smörja upp mera, och sen byta bromsklossar, sen borde det va bra! Vänster bak är tipp topp, allt ser när till nytt ut där. Så det är höger bak som är boven. I somrast började det ju ryka från höger bak pga bromswire var så sliten, så vi byte dom. Mekanikern som gjode jobbet varnade om att det kunne kanske behövast smörjast upp med. Nu visar det sig att det är på tid nu iaf. Vi hadde ingen bromskloss kvar på höger bak, det skrek och ylade. Jag mistänkte det var därför det skrek så det kändes roligt att få det bekräftad att det inte va bilen som höll på ramla isär.
Så nu skal vi beställa lager och klossar, sen skal jag fria till min kollega igjen :) Tur man har kollegor som kan fixa bil! :D
Så det känns skönare med bilen nu. först att det inte var värre. Sen att när vi körde hem i går kunne jag känna skillnaden i bilen! Det kändes att det var mindre friktion när vi körde, att bilen åkte lättare fram, och jag märkte att den axelererade bättre enn innan!
I dag skal jag ta mail på jobbet, och läsa bok, jobba med fackets hemsida, förbereda mig på mötet i mårn som vi i facket har med ledningen på jobbet, och så skall jag hem!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Godmorgon. Ska till läkare idag. Ögon och ortoped. Se om det blir en operation av mina ögon och kolla min brytna handled.
Kramiz
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Morron alla. E vaken mot min vilja, sitter o väntar på att läkarn ska ringa, behöver nya recept, gäääääsp.
Igår fick jag hem min nya påslösa dammsugare, testa den lite å blev hur nöjd som helst, så nu ska det bli riktigt kul att städa.
Förkylningen e en katastrof o det verkar trivas i min kropp.
Hoppas på en bra dag för oss alla.
Kramar på er.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

godmorgon, har så in i bänken ont i ryggen idag, är så trött på detta. Känner mig helt orkeslös =0(
Idag ska jag till läkaren kl 15 innan dess ska jag städa och fixa lite.
Min söta lilla kiss mår iaf bättre nu, hennes ögon har slutat rinna. Hon är en sån underbar katt, så guda snäll, jag kan ge henne ögondroppar själv, och antibiotikan den äter hon självmant….kanske är den smaksatt med något. Måste visa denna bådårande bilden på Lovis som sover på mitt smyckesskrin som är en mini soffa !!!

Men åååååhhhh va söt, myser. Snoar bilden av dig Lina.
//Baloo forever
Tack Rita för att du förstår min virrighet. Inte lätt när man får reda på att en hacker är inne i datan. Men denna kommer han inte in i.
Tack och lov
Kramiz
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
ååh, god morgon alla!
Här sitter jag och mumsar frukost i nya hemmet efter ca 12 timmars sömn, det ni! Inte har jag speciellt ont heller, är mest morgonstel. Men det gör mig ingenting.
Behöver jag ens säga att jag trivs här?
Nu ska jag göra mig klar för en sväng på stan, ska ut och ta en fika med nya grannen 
kramar till alla från en lycklig liten Tassy

12 timmar inte illa för att va dig, skönt att höra att du trivs nu. E sååååå gla för din skull. JA ut o shoppa med dig.
Kram gumman
//Baloo forever

#7 Härligt att du trivs
Lite vimsig är jag nog allt, trodde att jag skrivit god morgon. Så jag säger god kväll på er