Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 794 ggr
Zimba
0

OT: Vad gör ni??

Vad gör ni för att pigga upp er själva nu när hösten e här??? Eller för att åtminstonne överleva denna kommande mörka årstid.

Själv älskar jag denna årstid, då det för mig betyder att kunna slappna av o bara vara, med värmeljus o massa annat mys.

Zimba´s e morgon nyfiken.Flört

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Jag älskar höst och vinter lika mycket som andra årstider, tycker alla har sin charm. Jag längtar verkligen efter snö, det gör väl du och Baloo också Zimba.

JAg unnar mig extra god mat, har mycket frukt och alltid snittblommor hemma. Snittblommor känns så lyxigt men kostar så lite.

Levande ljust och härliga brasor i den öppna spisen får man aldrig för mycket av. Sen måste man passa på att njuta av solen när den tittar fram.

tuska
0

Jag skrev nyss i länken Alternativ beh.   Kanske det skulle passa bättre under denna rubrik.

Zimba
0

Lina: Japp du har så rätt, jag o Baloo älskar denna årstiden o vintern.

Nu gör jag en OT: vad e det med din Baloo, blev lite orolig av det du skrev i en annan tråd. Pussa grabben från mig.

Tuska: Kan flytta över det till denna tråden om du vill???

//Baloo forever

tuska
0

#  Ja  jag tycker det skulle passa lite bättre på den här tråden   tycker inte du det ??

linasvovvar
0

En OT tillbaka Zimba Baloo har ont i ett öran, inget allvarligt men vill kolla upp det. SKa iväg med honom i morgon till vet, raporterar senare !!

Zimba
0

Skrivet av Tuska:

Jag är en höst människa å mår lite bättre så här på hösten i mörkret vad det nu beror på, kanske att jag ger mej mera tid att ta hand om mej själv, tillåter mej själv att vila, utan att få dåligt samvete.  Jag tar ett varmbad dagl. varma vetepåsar är min stora vän. Det är min allternativa behandling. 

Försommaren när det är varmt å ljust ute, kan jag inte ta vara på allt som är fint å bra, då blir jag så bekymrad. Att lägga sej till ro i vila när solen skiner å det är varmt å man skulle vilja njuta av årstiden  passar inte mej.    Nej tacka vet jag mörkret tända värmeljus försöka att tackla smärtan i höstmörkret är lättare för mej.

Som du ser så tog jag bara en del av det du skrivit, men du kanske ville ha allt, säg till så fixar jag det.

//Baloo forever