Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1180 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 22 Sep - 08

Hoppas ni har fått sova gott o att värken vart snäll mot er, eller det va väl att hoppas på för mycketSkäms

Själv försöker jag ta livet av min envisa förskylning vilket lyckas dåligt.

Hoppas ni alla får en bra Måndag.

Zimba ska nu försöka sova.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Anna-Klara
0

nää, det här blir ingen bra måndag. Det kännerjag redan nu. Febern stiger och stiger. tog faktiskt febern bara för att kolla och nu kl 02:00 har jag 38.8 Rynkar på näsan

Kram på oss!

Rita-S
0

*gäsp*

Training i dag.  Börjar bli aldeles för mycket nya grejer i min lilla skalle nu … hoppas det är ett tag till nästa gong..

Sen skal vi i möte med styrelsen i facket på torsdag, så måste förbereda mig på det

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

Godmorron, ja ska in till sjukhuset nu kl 9 för undersökning. Måste få tag i vet och hoppas ja får en tid till lilla Lovis hon är så rinnig i ögonen, stackaren. och får jag tid till henne så ska ja ta med Baloo och kolla om dom tror han behöver en ordentlig kur till el om det går åt rätt håll !!!

Sen måste jag handla och tvätta i dag. Suck pust stön

Pisan
0

Morning! Nyvaken Pisan här. IBS-magen is back… Har varit bra länge tack vare LCHF-kost. Har haft ett helvete i snart 1,5 dygn. Som nån sade i ett inlägg jag nyss läste här: Jag vill gå i ide. Nu tack. Blä. Usch. Vill inte må så här. Vill inte ha fibro med alla tillbehör. Vill vara frisk. Det verkar vara många här inne nu som är inne i en dålig period. Kram på er!

linasvovvar
0

Godmiddag, hemma ien, Har varit i malmö på sjukhuset, lund och fixa lite saker, hörby och handlat och nu hemma en stund för lunch. Ska till vetrinären med kisse idag, dom hade inte tid till Baloo förän på torsadag så det blir till att åka två rundor…..pust måste hinna med lite tvätt osv också idag

[Tassy]
0

morrn, här har de varit migrän och nackspärr hela morgonen. Nu är jag uppe och i färd med att packa. I morgon gäller det! då lämnarjag det här schyffet. Cool

Misimurf
0

Jag har en halvkass dag. Ryggen känns något bättre än igår men det blir säkert värre igen framåt kvällen. (det har varit så ett tag nu) Egentligen skulle jag ha varit på ett planeringsmöte på jobbet hela förmiddan men jag hade så ont iryggen igår så jag ringde och sa att jag inte skulle komma. Det finns inte en chans att jag skulle ha klarat att sitta på möte i 4-5 timmar idag.

Om en liten stund ska jag iväg på Basal kroppskännedom, det är första gången jag ska dit så jag hoppas att det går bra. Tror inte att jag kommer att klara att vara med på alla övningar iom att man ska ligga ner under vissa övningar. Jag har svårt att ligga ner nu när jag har så ont i ryggen. Några nätter förra veckan satt jag och sov med värmedyna på ryggen för jag pallade inte att ligga ner.

Om jag orkar så kan jag rapportera när jag kommer hem från sjukgymnastiken om hur det gick.

Ha en bra dag

Kram till er alla här inne :)

Pisan
0

Kram tillbaka Misimurf! Hur gick det på BK:n?

Millaris
0

Halloj.

Här är värken lite värre än vanligt. Troligen för lite sömn, men jag håller också på att jobba med att släppa "gammalt mentalt skräp" och då kan det bli värre ett tag.

Annars är det fint väder här, solen kom fram nu på eftermiddagen.

Kram på er alla,

Camilla

Misimurf
0

Jag har skrivit om hur det gick på basalträningen i tråden alternativ behandling, orkar inte skriva det en gång till här. Fingrarna är så stela så jag får spara lite på krafterna i dom ;)

Pisan
0

God natt! Nu skall jag borsta bissarna och sedan är det kojen som gäller. Hoppas ni får sova gott!

Glad