Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 2212 ggr
Zimba
0

OT: Vad är alla????

Det e nästan så jag snart går ut med en efterlysning för jag undrar var alla människor tagit vägen här på forumet????

Vad gör ni??? Har ni hittat nåt bättre än att pladdra med oss?? Gråter

Zimba saknar er Gråter

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

Jag är här Cool

Zimba
0

Ja du ja, du brukar va här. Men alla andra????? Va jag snäll nu Obestämd

//Baloo forever

[Tassy]
0

*mummel mummel mutter*

Paddiz
0

Jag går in och läser ibland. Har inte ork att skriva och engagera mig riktigt på forum när jag har en fruktansvärd värk + att jag måste prioritera lite annat.

Kommer tillbaka riktigt när jag känner att allt börjar fungera bättre.

Ha en skön helg.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Noliai
0

Jag läser mest eftersom jag oftast inte har så mycket att säga Tungan ute

miffo
0

Jag är här,men har inte varit så aktiv på senaste veckan. Det är lite mycke nu, men jag kommer tillbaka

Anna-Klara
0

m000 tänkte just undra detsamma om dig Zimba Tyst

Jag är här, och där.. och lite överallt Tungan ute

chigak
0

Jag har inte vart här så mycket det sista. Har inte mått bra och därför inte orkat. Men nu ska jag försöka vara här lite mer….

Bigblomman
0

Nu när hösten kommer har jag mycket värre värk! Idag har jag varit helt utslagen av värk och trötthet!

Tatsja
0

Ledsen, jag ligger sjuk och orkar inte riktigt, Ska försöka gå in och skriva en gång i alla fall.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Misimurf
0

Jag har inte mått så bra så jag har inte orkat sitta vid datorn. Höstvädret har satt sig i kroppen så jag har sån hemsk värk. Orkar inte göra nåt mer än att jobba i stort sett (orkar egentligen inte jobba heller men jag måste ju det)

Har fått iFokus abstinens så jag var tvungen att ta mig i kragen och titta in här och se vad ni har för er ;)

Tatsja
0

Men sajten har nollställt alla mina vänner. Ingen inne om jag skulle gå efter den. Mysko

Väl mött, Tatsja

Rita-S
0

dom vet om problemet och jobbar nog med det :) det är likadan hos mig med

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

Nu verkar det vara fixat. Blev lite mörkrädd ett tag.Obestämd

Väl mött, Tatsja

Zimba
0

Det e väl spöket Laban som e i farten kanske Obestämd

//Baloo forever

ovkyhn
0

Ja är ofta inne o läser men skriver sällan.

Tatsja
0

Kan han ha haft med sig casper och lekt med då?

Väl mött, Tatsja

Zimba
0

Tatsja; casper, jesper o jonatan, du vet nu ska vi ut på rövarstråt, ja vi ska ut o röva, men bara sånt vi kommer åt o sånt vi kan behöva. Men spöket Casper va väl snäll?????? El så dom inblandade allihopa Oskyldig

Så dom kanske behövde siffror Tyst

//Baloo forever

Anna-Klara
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är Casper - det sötaste spöket i staada :)

Pisan
0

Ja, var är alla? Det är ovanligt tyst och tomt här inne.

anki1
0

Jag hinner inte med att vara här varje dag. men försöker komma in någon gång i veckan. anledningen är att jag arbetstränar 2 dagar i veckan. Och så tillbringas helgerna på vårt lantställe.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Tatsja
0

Rövarstråt. Ja, jag vill följa med. Smyga med rollatorn i buskarna. Det vore något det. Skrattande

Väl mött, Tatsja

Pisan
0

Är det bara jag som tycker att det är ovanligt tyst här inne? Känns lite tråkigt…

Zimba
0

Pisan: Nä du e inte ensam, det e jättetyst här. Så jag håller med dig. Vi får väl göra vårt bästa tills dom andra dyker upp igen.Flört

//Baloo forever

[Tassy]
0

jag är här igen, ett visst lejon anropade mig till jordklotet igen Tyst

Misimurf
0

Nu är jag här och tittat till er igen ;)

Mår inte så bra så jag orkar inte sitta så mycket vid datorn. Den lilla energin jag har går åt i jobbet. Det är rätt mycket annat strul runt mig just nu oxå så jag har fullt upp. Egentligen har jag inte någon ork till att bry mig om andra just nu men man måste väl ställa upp när nån man känner går igenom en separation. Har även en kompis som håller på att spåra ur totalt så jag måste väl försöka ta mig an henne oxå.  Önskar att jag var en björn så jag kunde gå i ide nu och komma fram igen i vår ;)

Zimba
0

Tassy: Du menade inte mig va???Obestämd

Misimurf: Åh fy va jobbigt, förstår att du inte har nån ork kvar. Ja en björn hade vart bra el som jag brukar säga till mina katter, tänk om jag vore en av er, inga beskymmer bara äta, busa o sova. Maten e alltid framdukad o lådan ren, leksaker i massor o massa gosiga ställen att nana på eller varför inte ligga i mattes famn o bara vara o gosa.

Kram på dig, sänder styrkekramar

//Baloo forever

[Tassy]
0

Zimba: Oskyldig

[Tassy]
0

styrkekramar till dig misimurf

Misimurf
0

Tack för kramarna, dom värmer :)

Rita-S
0

jag är helslut.. totalt pannkaka när jag kommer hem från jobbet pga utbildningarna, det är mer utmattande enn att jobba.. sover mästadels hela hälgen föruten när jag rycker mig upp och gör nåt högst nödvändigt i huset o så..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida