OT: Godmorgon 21 september!
Godmorgon!
Har ni sovit gott?
Själv vaknade jag av värk så det var bara att gå upp. Ska snart lägga mig igen.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Morning!
Nä, har inte sovit gott. Har varit vaken varannan timme och och fått springa i ilfart till toaletten. Magen är helt upp och ner. J-a IBS. Har nu fått sådan där uttorkningshuvudvärk och kan inte ligga ner, då blir det värre. Så här sitter jag - balar i mig vatten i mängder. Hoppas Mongu sover gott nu.

Godmorgon, ingen bra dag idag, jag sover ff på golvet och ilva ringde ifredags och berätade att dom inte kan fixa reservdeler, är det inte grymt dåligt, jag harhaft sängen i max 6 veckor.Jag va såååååå arg, men är en mes så dom fick ringa fredrik i stället. Så nu kommer en möbelsnickare och tittar på det. Typ om ett par veckor. Hur ska jag klara mig så länge ????
Idag kommer fredriks mamma med man på middag. Riktigt söndagsmiddag med stek, mums.

God morgon
har rivit och slitit på kolonilotten som jag får dela med min vän 
Nu har vi rensat och strukturerat upp allt, nu är det bara lite stöttor till hallonhäck och svartvinbär som ska fixas. Vi ska också sätta vitlök och plantera lite örter. Sen går kolonilotten in i vintervila.
Gör ont i stora delar av kroppen, men vad gör det när jag känner mig så här lycklig.
morrn! Här blev det bebisar på morgonkvisten, mamma mus är stolt som en tupp i en hönsgård
har inte kikat så noga, men 6 st är jag säker på att det är minst 

#4 Grattis, hoppas de är friska och starka
#5 det verkar sa, mätta i magen är de och sprattlar och skriker