OT: God Morgon 20 Sep - 08
God morgon säger jag fast det e mitt inatten, Kan inte sova för den dumma dumma förkylningen, eller rättare sagt kan inte ligga ner. Så här sitter man o har Gizmo ( ett av småtrollen) i knät, som tycker att tangentbord e skitkul, vilket vi har delad åsikt om. Det blir inte så bra när han hjälper till.
Dom andra djuren ligger o nanar.
Hoppas på en bra Lördag för er, själv ska jag se om jag orkar åka å köpa en ny dammsugare, min tog livet av sig idag. Denna gången vill jag ha en utan påse, för jag glömmer alltid att köpa hem dom. så står man där o gräver ur allt i påsen för att kunna dammsuga.
Zimba o Gizmo
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Efter att ha halvsovit i 3 timmar e man nu uppe igen, jävla förkylning. Vaknar av att jag inte kan andas.
Ska testa att sova igen om ett tag när nässprayen verkat.
Hoppas ni sovit bättre.
Zimba e vråltrött 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
God morgon alla
Somnade skit sent, men kunde inte ligga längre, kroppen sade stopp
I går kväll satt jag och jobbade hårt med fackets hemsida, äntligen har vi fått del i fackets erbjudande om hemsida :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon, tittar bara in en snabbis. SKa till Trelleborg nu och hjälpa bror och hans tjeje att flytta.
Kram på er
God middag.
Här är det grått ute och det känns nästan lite grått "inne" också. Värken var hemsk igår kväll. Idag är det lite bättre.
Får se vad det blir idag.
Kram Camilla
god eftermiddag!
I natt har jag haft en rejäl pärs.. Hade så svåra sömnapnéer att jag vaknade och trodde jag höll på att stendö, vilket så klart utlöste panikångest hos mig. Åh innan jag kom på vad de var… Jösses, tassy ser tredubbelt idag. Och ont ont ont! spänd och eländes eländig. och magen bara kånglar, äter pencillin och magsåret får så klart tuppjuck. Inte kul! På det är jag också dunderförkyld, usha. Hostar, hackar och snörvlar… och jag som är utbjuden på krogen i kväll! hur ska jag orka? bläää ska nog försöka ta mig en powernap innan jag åker iväg. och bada varmt och ligga på varm vetekudde.
kram på er alla

God kväll! Inatt sov jag gott för första gången på evigheter, och jag slocknade direkt när jag stängt av tv:n för jag kommer inte ihåg nåt mer. Har varit på stan med ungarna idag och betalar med supervärkiga fötter och ben nu, blir nog så i morgon också.
Kram!
Pisan