OT: God Morgon 18 Sep - 08
Ännu en gång det inte finns en G-tråd när man loggar in, Hm vad händer här?????
Idag ska jag o en kompis ta en dag på stan o bara va, det ska bli såååå skönt o kanske kunna fly undan allt jobbigt för några timmar.
Hoppas ni andra oxå får en bra dag.
Zimba
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Go middag! Pisan är nyvaken. Har varit vaken i stort sett hela natten… :-( Idag fyller min äldsta tjej 12. Hon uppvaktades i morse och fick sina presenter och hon blev jättenöjd - båda "High School Musical"-filmerna bl a, så får vi gå och se 3:an på bio sen. Så här blir lite släktkalas i eftermiddag.
Jag skulle varit på aktivitetsgrupp på ps-mott idag men det fixar jag inte när jag inte sovit på natten. Mamma kommer snart och hon hjälper mig att bädda o s v, och fixa käk i eftermiddag.
Här är det en fin dag idag, solen skiner på en blå himmel.
Ha det bäst!
Pisan

Morrn, har varit igång sedan 6 i morse. Grannen stack nyss han ska hjälpa mig att fixa min bil, den e skum, dumma automatlåda, jag fattar inget, men kan va något med oljan, för den hoppar in växlarna. Tur vi har en bil till. För man är ganska låst på landet annars.
Har hunnit med att städa och tvätta lite, ska åka och storhandla nu så man slipper det i helgen.
Em bjuder förhoppningsvis på soffslappning.
Sen middag och läxor som vanligt.
kram på er

Suck….lack som in i….Marcus lärare ringde och berättade att han varit dum i skolan idag, han lär få sina fiskar varma ikväll.
Ungar !!!!!