Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1162 ggr
Paddiz
0

OT: Godmorgon 17 september

Ont, ont, ont men då är allt som det brukar vara. Har inte skrivit här inne på länge då jag inte har orkat + att det händer mycket i mitt liv för tillfället.

Idag ska jag plocka stickelhår på tre katter inför utställningen i Danmark den 28 september. Vi tar lite varje dag de sista tre veckorna före utställningen och vi är snart klara - för denna gången.

Resten av dagen blir det vila och det är en bra sysselsättning för mig för tillfället.

Ha en skön onsdag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

mongu
0

Godmorgon!

Visst är det värkigt här med. Blir så trött på det här.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

jag sover absolut elendig för tiden.. sover så lätt, vaknar av ingenting, och det händer ofta saker om natten med 2 katter i huset så det är massor mer enn "ingenting" som kan väcka mig..  I dag fick jag sova helt till 5 förens jag hadde sovit tillräckligt länge enligt min ena katt.

Skal ha utvecklingssamtal och training i dag så kommer inte hinna kika inn. Sen skal jag prata på telefon med en från iFokus i kväll, jag ser fram mot det för det kommer bli roligt att höra rösten på den man har knaprat tangenter med ett tag :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

godmorgon Rita. Jag var också uppe före fem. Som vanligt. Fick i alla fall sova nästan 4 timmar. När kylan kommer krypande så kommer värken som ett brev på posten. Får mer problem med ischias också. Suck. Men man ska väl känna att man lever.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Rita-S
0

#3 jag kan komma på ett antall trevligare sätt att påminnast om att jag lever.. :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

#4 Jag med. Men nu har man ju värken att ta till. Tyvärr

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

linasvovvar
0

Godmorgon ! Sitter och väntar på en kompis som kommer och fikar, mysigt värre.

I em kommer pappa, han har med sin en del till min säng. Hoppas vi hinner fixa den innan vi ska till Kiropraktikern i kväll. Det va alldeles för längesedan och jag längtar dit.

Hoppas ni alla får en bra dag

Zimba
0

Morron på er alla.

Här e en till som sovit alldeles för lite. Jag o vovven ska åka till mamsen o hjälpa henne sen blir det väl hem o sova kanske.

Hoppas ni andra får en bra dag.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

miffo
0

God morgonOskyldig

sitter på jobbet och kämpar för fullt. Värken lever sitt eget liv och det lär bli mer av den framöver. Men det gör inte så mycket, för jag har roliga saker att se fram emot oxå.

Ha en fortsatt bra dag alla

Millaris
0

God eftermiddag.

Värken är rätt ok, men Försäkringskassan ringde igår och de godkänner inte sjukskrivningspappret som läkaren skrivit. I och frö sig kan jag förstå dem, för han skrev inte speciellt mycket på det. Men tjejen jag pratade med sa att det var ok att be läkaren skriva ett nytt. Fick tag på sjuksköterska som sa att han ringer upp på måndag. Varför ska det vara så struligt?

Ikväll är det intuitionscirkel - ska bli så kul.

Ha en bra dag.

Kram Camilla

Anna-Klara
0

Millaris: intuitionscirkel - det låter intressant Glad

Går och väntar på att A-kassan skall få ett brev från skolan om att jag inte skall gå där i höst.. suck.. inget brev, inga pengar Rynkar på näsan