ot Godmorgon 16 september
Hoppas ni sovit gott, det har inte jag gjort, sover ff på golvet, segt. Men min gulliga pappa ska fixa reservdel till sängen på onsdag. Nice.
Måste berätta min gulliga mamma kom och hälsade på igår kväll, hon ville lämna foto som hon förstorat, så himla gulligt. Hon har en timme hit och ändå så körde hon spontant hit. Ur mysigt !!!
Idag vet jag inte vad som händer, jag ska försöka fota Lovis så ni kan få se sötsaken.
Fridens Liljor
god morgon, nu är jag tillbaka och har landat efter resan. Trött och seg, men glad och nöjd. Nu får jag hjälp att få en lägenhet. Hoppas jobbet ordnar sig snart nu också så man kan betala för sig.

Morrn säger jag nu när kl snart är 13. Men så är det, är rätt seg idag även om jag är piggare än igår. Det är helgrått ute men det regnar faktiskt inte och det är jag glad för. Ska till skolan i em på utvecklingssamtal med lilltösen, hon har fått ny fröken i år. Efter det har väl mina energiresurser tagit slut.
Tassy: Vad bra att det ordnar sig med lägenhet! 
Ha det gott idag!
Pisan
God eftermiddag.
Här är det grått ute, men precis som hos Pisan så regnar det inte.
Har tagit det lugnt hittills, men behöver ut med hundarna snart. Ikväll ska jag hålla en liten medial demonstration (storseans). Ska bli kul.
Annars är jag lite hängig, har en infektion i kroppen.
Ha det härligt resten av dagen.
Kram Camilla

God em. Ska strax sticka och plocka majs, och även hämta ett paket på posten =0)
I kväll kommer min bror och hans tjej och lämnar tillbaka min vovve, men bara för ett tag, dom ska flytta och det är nu lite trångt i lägenheten med vovve och lådor. Men till helgen får dom sitt vackra hus på hela tre plan. Galen !
Så det blir nog en mysig kväll här på landet !