Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1048 ggr
Zimba
0

OT: Små Troll

Usch nu har jag lämnat 2 av mina småtroll, tårarna rinner o här e tomt, fast jag har 2 småtroll kvar o dom tänkter behålla samt 8 vuxna katter o en stor vovve, men saknaden e stor iaf. Fast jag vet att jag kan träffa dom när jag vill, dom har hamnat hos en av mina bästa vänner o jag har även nycklar till hans våning. Hoppas allt går bra.

Zimba e ledsen Gråter

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Pisan
0

Jag är också ledsen. Och arg, på vår regering som infört de här nya j-a reglerna och arg på FK. Känner mig kränkt.

feiner
0

Vad är detta för regler, berätta gärna. Låter trist Zimba.

linasvovvar
0

Men Zimba va trist men du vet ju att dom får det bra, men herregud va tiden gått fort är dom redan 12 veckor ???

Zimba
0

Ja dom föddes 16 juni, tiden har bara rusat iväg o kollar ibland på alla foton jag tagit från det dom föddes o fattar inte att dom vart såå små o nu helt plötsligt så stora. Men samtidigt känns det som jag alltid haft dom. Men nu borde dom stanna vid denna storlek, nu e dom ju underbart roliga o små terrorister.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Pisan
0

Feiner: De nya regler som gäller från 1:e juli. Jag är så trött på att gå igenom det hela om och om igen. Det finns gamla trådar här som det står om det hela - men jag orkar inte leta upp dem nu heller - är såååååå himla trött. Inte bara fysiskt. Är trött på att vara jagad i den här j-a häxjakten på oss sjuka.