OT: Små Troll
Usch nu har jag lämnat 2 av mina småtroll, tårarna rinner o här e tomt, fast jag har 2 småtroll kvar o dom tänkter behålla samt 8 vuxna katter o en stor vovve, men saknaden e stor iaf. Fast jag vet att jag kan träffa dom när jag vill, dom har hamnat hos en av mina bästa vänner o jag har även nycklar till hans våning. Hoppas allt går bra.
Zimba e ledsen 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Jag är också ledsen. Och arg, på vår regering som infört de här nya j-a reglerna och arg på FK. Känner mig kränkt.

Vad är detta för regler, berätta gärna. Låter trist Zimba.

Men Zimba va trist men du vet ju att dom får det bra, men herregud va tiden gått fort är dom redan 12 veckor ???

Ja dom föddes 16 juni, tiden har bara rusat iväg o kollar ibland på alla foton jag tagit från det dom föddes o fattar inte att dom vart såå små o nu helt plötsligt så stora. Men samtidigt känns det som jag alltid haft dom. Men nu borde dom stanna vid denna storlek, nu e dom ju underbart roliga o små terrorister.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Feiner: De nya regler som gäller från 1:e juli. Jag är så trött på att gå igenom det hela om och om igen. Det finns gamla trådar här som det står om det hela - men jag orkar inte leta upp dem nu heller - är såååååå himla trött. Inte bara fysiskt. Är trött på att vara jagad i den här j-a häxjakten på oss sjuka.