OT: Ingen morgontråd idag...
Gissa om jag blev häpen när jag kika in här och INGEN har skrivit morgontråd! Det brukar alltid vara andra före mig.
Hoppas ni inte är alltför klubbade, att det är det som är anledningen.
Kram! Och ha en fin onsdag!
Pisan
Rita mår piss och har inte varit inn här i dag förens nu
Sovit et par timmar i natt. Mens. Värk. Trött. Elände. Suck.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag har varit i en varm bassäng på morgonen! Helt underbart att få värma upp sig i 34.8 gradigt vatten. Jag hade tur idag vi var inte så många så jag kunde ta flera simturer i vattnet och inte bara gympa i vattnet!
Min katt Findus 7 år har idiopatisk cystit, nervös urinblåsa, har börjat kissa på möblerna igen, nu senast i min säng. Jag hann rädda dynan men allt annat var genomblött. Det var inget blod som det brukar vara när det sätter igång och nu får han ju både medicn och Felliway som sitter i eluttaget. Kanske får han åka till himlen. Cystiten har hållt på av och till i 6 år, vi har provat allt.
Findus var en stallkatt från början och det tog lång tid att få honom social, han var livrädd för män i blåa overaller…Det är alltid hemskt att få aliva ens eget djur men med tanke på att han inte mår så bra eftersom han fortsätter att kissa överallt så fungerar det inte längre.
Hela historien får min värk att bli mycket värre eftersom det är ett stort orosmoment för mig
Findus är ju MIN katt!

kramis Bigblomman
Jag är här och läser OT-trådar bara.. känner inte för de andra sjukda trådarna 

kram på dig bigblomman