Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1318 ggr
Rita-S
0

OT God morgon 8 september

ååå så trött
Somnade seeent

Jag fick massage av gubben så ryggen är skaplig. Stel som bara den men inte så mycket värk. Tog några tabletter med vid 10 nånting så det tog ju brodden av värken med.

I dag skal jag åter igjen på jobbet. osäker om jag skal på training änn, vi får se.

Grått och regntungt i dag, så jag tänker ta en tjock tröja på under jackan, bättre att behöva ta av överlägsna kläder enn att frysa nu!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

miffo
0

God morgon

Känns som en ångvält har kört över mig. Men vad gör det, jag klarade huvet. Känner mig glad och positiv, ikväll kommer ena dotra hit iaf.

Nu ska jag in i duchen och tvätta av mig vägdammet.

linasvovvar
0

Godmorgon, kallt ute idag men klarblå himmel och sol. Riktigt vacker höstdag. Idag ska jag fika med en kompis nu på morgonen, sen måste jag åka och handla.

Ikväll ska vi ha lite mysig hemma kväll och fira våran bröllopsdag

Tänk va ett år går fort !

miffo
0

#2 grattisGlad

Zuzzi
0

God eftermiddag!

Idag sa min dotter när vi kom ut -^Åh solen skiner idag. Det var grått, grått och grådisigt ute. -Nä sa jag, solen skiner inte idag. -Joho bakom molnen skiner den sa hon Skrattande Det kändes inte fullt så grått då faktiskt.

[Tassy]
0

Hej alla!

Är så fruktansvärt trött och seg, ont och stel. Gottar mig med böcker och lugna promenader längs med stranden. Till helgen ska jag ut och resa igen, måste bli bättre snart.

Kramar från Tassy

Anna-Klara
0

#5 vad härligt det låter med promenader längs med stranden Tassy Glad

#2 Grattis! Hoppas ni får en mysig kväll.

Själv försöker jag få ihop dagen med filmer, böcker, te och nån mat av nått slag..

Bigblomman
0

Jag har varit ute med Nässla tre gånger i dag och har även cyklat en lång stadsrunda, köpt foder och strö till min dotters kaniner. Nu orkar jag inte mer, jag har en jävla värk i mina knän! AAAAAAAAAAAAAAAAJJJJ!!!!!

Zimba
0

Grattis Lina på eran bröllopsdag. Hoppas den blir underbart bra o mysig.

Själv e jag sönderstressad av tankar o vakande, lider av en sån jävla sömnbrist så jag irrar mest runt som jag va snorfull. Men kan inte sova, kan inte koppla av. Det låter ju väldigt illa att jag klagar, det e ju inte jag som e dödssjuk, men ni fattar vad jag menar hoppas jag.

Tassy: Åh vart ska du resa nu igen då????

Kramar till alla som behöver dom.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Anna-Klara
0

Mänder av kramar till dig också Zimba.

miffo
0

Kramar till Zimba

[Tassy]
0

Ja strandpromenader gör verkligen gott i själen! Flört

Jag ska till Eskilstuna på hemligt uppdrag TystFoten i munnen

Misimurf
0

Hej alla vänner!

Det var ett tag sen jag var här. Jag har haft fullt upp och så har jag inte mått så bra så jag har inte orkat sitta vid datorn. Mår inte speciellt bra nu heller men jag har lite iFokus abstinens ;)

Höstvädret har satt sig i kroppen så jag orkar nästan ingenting. Har även problem med låsningar i ryggen :( Skulle helst bara ligga på soffan hela dagarna men det går ju inte.

Hoppas ni mår bättre än mej och att ni haft en bra dag

dreamiz
0

Just nu känns det som det mesta går emot mig. Jag är så trött att jag inte vet vad jag heter. Just nu vill jag bara sova bort resten av livet. Varför kliva upp ur sängen alls? Utan djuren hade jag inte brytt mig om nånting… Jag orkar inte mer.

Zimba
0

dreamiz: Du ska visst orka mer, det ska vi nog se till. Du kan skicka lite sömn till mig, skulle verkligen behöva det nu.

Kram gumman

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Tatsja
0

Mår inte så bra nu ikväll. Verkar som om febern stigit igen. Nyser och snörvlar igen. Fryser fast jag har tjock pyjamas och ändå en tjock huvjacka på mig. Vill inte.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

dreamiz
0

#14 Tack Zimba. Jag önskar jag fick sova 30 timmar per dygn. Orkar inget o minnet är värre än vanligt. De enda jag verkar komma ihåg nu förtiden är att sköta om djuren (tur det!) men allt annat bara försvinner. Sen är jag ju matt i kroppen också o orkar knappt röra på benen.

När jag är ute med hundarna o jag möter nån som vill prata kan jag få lust att skrika rakt ut för jag är allt annat än social när jag mår så här. På jobbet får man ju låtsas o hålla skenet uppe (o försöka hålla sig vaken.)

Tvättstugan i em så kan inte vila. Suck o gäsp.

Känner mig så gnällig men mår verkligen pest. Inte bara tröttheten utan även annat som jäklas o håller på o jag bara orkar inte ta tag i nåt.

En kompis ska hälsa på på lördag. Vi träffas väldigt sällan o jag har varnat henne för att det ser för jäkligt ut här för jag kommer inte orka städa o vet ifasen när jag städade sist (bortsett från att dammsuga o torka hundpiss). Jag trivs inte i smutsen, lite dammigt bryr jag mig inte om men nu är det för mycket. Men jag orkar bara inte.

usch nog gnällt. Ska försöka få i mig lite mat o sen tvättstugan o sen måste jag handla också. Mat till mig vet jag aldrig vad jag ska köpa men marsvinen ska ha sina grönsaker i varje fall.

kram till alla