Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 734 ggr
mongu
0

OT: Godmorgon 9 september!

Sitter här trött o värkig.

En hel del värk är sviter efter sonens bröllop i helgen. Fast då är det positiv värk.

För visst är det roligt med bröllop. Men så svårt att fatta att ens barn är giftasvuxna. Fast han är 30 år.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

#0 han kommer alltid va din son, min mamma säger så till mig att jag kan bli 50 år och gift i 30 eller mer, jag kommer alltid va hennes dotter :)

En annan mår piss. Regn, värk skit bajs prutt.
Men krälar mig nog i väg till jobbet ändå. Kommer jobba med mail hela dagen.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

Kunde ha väckt er inatt vid tresnåret. Tatsja krafsade på dörren och behövde ut. väderomlag och magen i uppror. Mycket vanligt på henne.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Zimba
0

Morron på er. Efter att till slut ha somnat så vaknar jag med ett ryck av att det e ett jävla kattslagsmål i sovrummet, så jag upp o fick isär dom, sen va det ingen idé att lägga sig. E sååå trött o sliten. Ska se om jag kan få sova lite sen, behöver sömnen för att orka vaka på sjukhuset. Lider av en innre stress som inte e av denna värld.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

miffo
0

Hej hej, här håller  det på att bli mulet ute och kroppen, ja det behöver jag inte säga nåt om.

Är iaf mycket glad över den lilla MP3 som jag köpte igår, Hittade en massa härliga metal låtar på min dator, en svenskk grupp som är helbra.

Tatsja
0

Vilken grupp då?

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

miffo
0

#5 Arch enemy

Lite aggresiv musik som har passat mig perfekt idag eftersom det bara har j***s med det jag håller på med. Nu har det börjat lossna lite och jag har nog hittat en lösning på problemet.

Pisan
0

Supertrött och seg idag. Sov till 11.30, åt frukost 13.30 och har inte klätt på mig än… Men tänderna har jag borstat Skrattande

Blir nog inte mycket gjort idag. Hade tänkt bädda rent i sängen och tvätta och ha mig… Men det får bli en annan dag.

Tjingeling!

Mandysan
0

Kram till er alla :)

Jag har varit såå korkad idag. Glömde att ta med alvedon till skolan så jag har haft en jättejobbig dag =( Kan ju knappt leva utan mina piller…