Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 939 ggr
Zimba
0

OT: Vovveskall

Jag undrar om nån kan svara på en fråga ang min vovve, han har börjat skälla i sömnen, det e såååå jag hoppar eller snarare flyger upp ur sängen o tror det e nån som ringer på dörren, men där ligger han o sover så gott. Denna roliga lek har vart nästan varje natt/morgon i ca 2 veckor.

Zimba håller på att få hjärtinfarkt Oskyldig

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

men lilla Baloo då, inte skrämma matte så Cool

Men hade ni inte löptikar på ert territorium, kanske han är lite extra orolig pga det?

Zimba
0

Jo löptikar är här gott om, men han brukar inte bli sån då. Han brukar matvägra o yla i 5 dar. Fast vem fan vet vad han har för drömmar, han e ju oskuldSkäms

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

*ASG* vem vet vad som försiggår i hans voffsedrömmar Skrattande

Millaris
0

Min vovve gjorde så där några gånger när han var yngre. Första gången vaknade jag mitt i natten och undrade vad sjuttsingen som hände. Vartefter han blev äldre så har det kanske hänt någon gång om året.

Jag har dock ingen aning om varför han gjorde det. Kanske är det som Tassy skriver - en löptik, eller något annat som gör honom lite extra orolig just nu.

miffo
0

Hoppas det ordnar sig så han inte voffar mitt i natten

Bigblomman
0

Min dagisvovve, som är tik, voffar i sömnen! Hon drömmer,  det märks eftersom hennes tassar rör på sig. Jag tror hon drömmer att hon leker med andra hundar!

abbis
0

Mina hundar både voffade och rörde på tassarna som om dom sprang när dom sov…sååå gulligt

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

lisette
0

det gör nadja dagligen. hon jagar i drömmen. går väl mkte fortare där. ;)

Tatsja
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Precis som vi pratar i sömnen kan hunden göra det och det är då de gnäller och skäller. Min gör det samtidigt som hon gläfser och morrar. Tassarna går i rekordfart. Har hänt att hon vaknat tvärt och sprungit upp och börjat skälla mot dörren. Är det väldigt störande så prata med någon hundpsykolog. De kan ha bra råd ibland.

Kramiz Tatsja

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?