OT: God Morgon 7 September - 08
Morron på er alla. Hoppas ni fått sova, för det har inte jag. Har just kommit hem från sjukhuset efter mera vakande, e totalt färdig.
Zimba önskar er alla en bra Söndag.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Hoppas du får/kan sova lite under dagen, Zimba.
Jag var helt utslagen igår. Antagligen beror det på vädret som var igår, med regn och blåst. Jag fick ingenting gjort men har nu startat denna morgon i tvättstugan. Efter en "vilodag" brukar jag må mycket bättre… Så bra man kan må med denna hemska värk…
Tråkigt Zimba :/
SJälv har en annan nyss bräckt sig ur sängen, stel som sjutton i dag
Mesbollarna jag hängde upp för såvitt en vecka sen är populära! Den största mesbollen är halvvägs uppäten redan, och dom har petat lite i dom 3 små. Dom hiver sig nog på dom med snart…
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Godmorgon! Sovit som en stock för första gången på veckor. Jag bara rälskar min bäddvärmedyna! Ska försöka städa lite åtminstone dammsuga och städa toan. Sen ska jag ta pållen på en skogstur bland höstfärgerna…
Godmorgon. Hoppas du får sova gott i alla fall. Här är det spöregn och jag ligger i dunderförkylning, feber upp till 40 grader. Inte roligt. Nu ska jag bara gå och sätta mig framför teven dra filten över mig, för jag fryser så. Sen ska jag ta det lugnt tills hunden behöver ut igen.
Kramiz
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?
God eftermiddag.
Här är det grått, men inget regn.
Värken är lite värre igen, men jag får sova rätt bra ändå. Men trots sömn känner jag mig mossig…
Hoppas ni får en bra dag
Jag fryser o är så trött… Får nog snart gå till läkaren ang min medicin om jag inte ska sova bort resten av livet. Sov hyfsat inatt. Var uppe halv 8 och rastade hundar och matade marsvin. Sedan la jag mig igen och sov till ett! Nu ska jag försöka hålla mig vaken tills ikväll. Gäsp!

Jättekram på dej Zimba!!!! Förstår att det är jobbigt.

Tack alla. Ja jobbigt e milt sagt, e totalt slut. Somna vid 8 imorse o vakna 12, har nog sovit 14 timmar på 4 dygn, ska in i duschen o sen bär det iväg igen.
Ett stort tack till mina vänner, som ställer upp med att komma o sova här för att passa vovven o katterna samt att dom ser till att jag får mat i mig. Får ju även mat o fika på sjukhuset. Dom e guld.
Det e nu så illa det kan bli. läkarna räknar med timmar el högst några dar. E på helspänn hela tiden o kan inte koppla av, fast kroppen skriker av trötthet.
Somna halv 2 inatt o halv 3 ringde dom efter mig o var hemma strax innan 7 imorse.
Kan ju inte sitta still på sjukhuset utan hjälper till med medeciner, mat o dryck etc. Å det känns i kroppen att man sprungit runt i korridoren o runt o hämtat saker, men personalen e tacksam iaf.
Zimba kollapsar snart av uttmattning.
Tack till alla er som tänker på mig.
Om jag inte dyker upp här så vet ni varför.
Kram till er alla.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Kramar om dig massor Zimba. Vet precis vad du går igenom.
Själv är jag så trött så trött… Fattar inte varför. Bara sover och sover.. och sover.
Tog mig ut lite idag, vandrade längs med stranden ensam länge och väl. Det var underbart att få tänka lite i fred.

det regnar pisseskit här idag och jag mår lika pisseskit. Fortfarande feber och förkyld.
urk Zimba
*kram*

Massor av kramar till dig Zimba.
Massor av kramar till alla. Har rensat ur garderoberna åt pojkarna hemma hos deras far idag. Vilken skillnad det blev och alla var nöjda och glada med resultatet.
Känns i kroppen att hösten är här, men vad gör det när jag har fått tillbaka mitt liv.
Phuuuuh
NU har Rita ont vet ja
Har sydd i måååånga timmar. Envisa jag skulle ju på död och liv bli klar med den dumma liftgardinen jag har sytt till biblioteket nu som jag äntligen har symaskin igjen. Inte trodde jag det skulle ta SÅ lång tid, men, jag glömte komma i håg att jag skulle ha ett dubbelt vitt och tredubbelt svart tyg för att få det lystätt, då blev det mycket arbete.
Så, nu skal jag sy 3 liftgardiner till gästrummet när jag har kommit mig efter chocken :) Fast då skal jag köpa tättvävd vitt tyg och tättvävd mörk grön tänker jag. och jag syr 3 små i stället för en stoooor. Så.. det blir om ett bra tag. Måste ju även köpa stänger, ringar, tyg, snorer o grej innan jag ens kan börja.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Hej!
Har idag kommit hem från sonens bröllop som var igår. Det var så fint o stämningsfullt.
Massor med regn fick dom på sig brudparet.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!