OT: God Morgon 6 September - 08
Morron morron på er.
Hoppas att ni får en bra helg. Har ni några roliga planer????
Själv kan jag inte sova, för att jag en sååå sjuk släkting på sjukhus, å jag tror att dom ska ringa närsomhelst, så jag har väääldigt svårt att koppla av. 
Zimba önskar er alla en bra helg.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
tassar förbi och säger god morgon.
det är mycket som händer nu ..
men…
hjärnsläpp vad skulle jag skriva här nudå?
god morgon
*gäsp*
Värken under kontroll. Mår hyfsat.. tvätt i dag. Typ
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon, ingen sovmorgon idag heller. Har kört grabbarna till en cykeltävling nu i morse. Ska fixa med djur hem osv innan jag ska bege mig till svärmor för tidig middag.
Ikväll ska vi in till lund och lyssna på när våran kompis uppträder ! Spännande, han sjöng på vårt bröllop och jag älskar hans musik, så jag ser väldigt mycket fram i mot kvällen.
God middag (nästan).
Här regnar det och är allmänt trist väder, men det blåser i alla fall inte så mycket.
Värken är hanterbar.
Ikväll ska jag på kräftskiva hos mina föräldrar. Det ska bli väldigt gott.
Ha en härlig dag
Hejsan på er.
Här är det mulet och kallt. Har gett djuren mat och vatten, nu sitter jag framför dumburken och är kall, trött och stel.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Hej hej, här är det full rulle. Har varit på pojkarnas fotbollsmatch och snart får jag besök. Måste utrota lite av de där dammråttorna först. Annars ska jag mest bara slappa, veckorna framöver kommer att vara ganska intesiva för mig.

hej hopp, här regnar det och är en allmän novemberkänsla. Förkylt, hostar och funderar på vad jag skall göra för middag.
Zimba, hoppas du kan vila lite emellanåt i alla fall *kram*
Ha en bra helg allihopa!

vilken härlig kväll. Solen skiner och det är riktigt mysigt att vara ute.
jag fryyyyser
Jag sitter med en filt runt mig just nu
Brrr
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

skickar lite värme till dig Rita

Hej på er!
Har varit på bio idag med barnen. Har sett Mamma Mia. Den var SKITBRA!! Har du inte sett den, försök att gå och se den. Kanonbra verkligen.
Nu är jag helt slut. Det tar på krafterna att ta sig in till stan med buss och gå på bio, och springa efter bussen när vi skulle hem….. Det känns nu.
Natti!

Anna-Klara : Tack, har suttit hela kvällen på sjukhuset o e helt slut, ska försöka sova lite, men har fått veta att det han inte kommer att klara sig, så får passa på o sova en liten stund iaf.'
Kram
//Baloo forever
massor av kramar till dig Zimba
ush vad jobbigt

tassy: Tack till dig med, ja du vet ju vem det gäller, eller hur???? Han blev fick ju åka till sjukhuset när du va här å hälsa på mig.
//Baloo forever
ja det vet jag

ush och fy Zimba.. vet inte om det hjälper men tänker på dig i alla fall.
Gonatt :)

Tack alla ni goa människor.
Kram från en svintrött Zimba
//Baloo forever