OT Godmorgon 5 september
Ååå trött i dag. Beror nog på att jag fick hem spelet Spore i går, och plötsligen var klockan halv 11! Bara sådär!
Training i dag och förhoppningsvis passerar jag testet sen. Då släpper jag ta om hela trainingen trots jag var borta en dag av tre.
Skal sen hem, middag, husarbetet och sen spela! om jag orkar.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

God morgon!
I går blev jag bjuden på floating av min kompis som hade dubbelbokat sig! Jag var lite skraj först över att ligga instängd i ett ägg! Men jag rekommenderar det varmt, så underbart att flyta omkring i 45 minuter. Jag stängde luckan och släckte lyset, det trodde jag faktiskt inte om mig själv att jag skulle våga göra.Det gjorde lite ont i kroppen eftersom vattnet trycker på musklerna men underbart efteråt. Jag hade utan tvekan legat en timme till! 45 minuter kändes som 5! Detta ska jag definitvt göra igen!
Idag får jag min stegräknare jag skickat efter som ska omvandla stegen jag går till kilometer! Det blir lite lättare då att kunna minska tiden på sträckorna så man slipper gå samma runda dag varje dag.

God morgon
här är allt frid. Kul att komma igång med jobbet igen, det lyfter mig otroligt mycke. Ikväll blir det tvättstuga och mys med ena grabben. Imorrn är det fotboll.

Rita rita rita, du dissar mig !! Kolla i tråden 4 september, jag är nyfiken så att jag spricker…..come on !!!!
God förmiddag.
Här blåser det rätt bra, men solen är framme…
Värken är inte så hemsk. Har sovit lite sisådär den här veckan, så jag är lite trött. Hoppas jag sover bättre i natt.
Idag gör jag vad som faller mig in.
Ha en bra dag

Pust, renas ogräs i trädgården…fint blev det som bara den faktiskt. Klippt kanter osv, och gubben skickade jag ut med trimmern, så han har trimmat runt staketet och hästhagar utanför stallet osv osv. Nu går jag här hemma och pillar lite.
Ska åka vid tre och fira pappsen, ska hämta Morfar på vägen, hela släkten kommer och sånt tycker jag är mys !!!!!!
Så det blir en härlig kväll
Första jobbarveckan efter semestern gjord. Nu håller jag på att städa burar, mata djuren o sånt. Skönt med helg!!

Haha Rita, jag ska kika på Spore spelet sedan och får bereda mig på att bli fast en stund då.