OT God morgon 4 september
Jaa.. i dag skal man åter på arbetet. Jag skal se om jag kan få pluggat inn det jag missade från utbildningen i går under dagen i dag, och sen är det utbildningens sista dag i mårn. förhoppningsvis klarar jag det så jag släpper gå utbildningen om igjen.
Magen känns lite mer som normalt i dag, åt ju mycket litet i går och åt inget förens magkramperna gav sig. Startade dagen i dag med en lååång dusch så nu känner jag mig ren och fräsch iaf, och värken är hyfsat under kontroll.
Var en sväng nedom stallet i går och kikade, nyfiken, för jag funderar på en spesifik häst nu. Vill inte säga nåt förens det är avklarat men det värkar bra :)
Hoppas ni andra får värken ungefär under kontroll så dagen blir så bra den kan!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon.
Min husläkare ringde igår och talade om att jag måste höja min Levaxindos och att jag måste käka järntabletter igen. Jag ska också få en medicin så jag inte har så hemska mensblödningar längre varje månad. Igår gick jag stavgång med Nässla vid min sida i 2 timmar! + vatten gympa. Jag har skickat efter en stegräknare som omvandlar stegen till hur många kilometer man gått, det blir lite roligare då och även när jag ska försöka minska tiden på sträckorna jag går. Jag hade lite träningsvärk igår kväll i benen men efter 2 alvedon så blev det bättre. Idag blir det fika på stan med mina vänner men inga sötsaker kommer in i min mun! Jag har nämligen en bild i mitt huvud på min husläkare med en bössa i handen och det ingen sparbössa jag menar!!!

Rita nu blir jag lack, vad är det för häst du pratar om, du vet väl att man inte kan säga A om man inte tänker säga B. Nu kommer ju min hjärnkapacitet idag att gå åt att funderar på vilken häs du pratar om
inte snällt inte snällt………så spotta ut det….vem e det ????
Godmorgon på er !! Jag ska in på utredning i dag ockå ! Sen har jag inte så mycket mer planerat !

Morron på er. Gääääsp, vakna vid 7 av att vovven skäller i sömnen IGEN o att 4 småtroll tycker livet e toppen o använder mig o sängen som lekplats med div olika lekar, suck. E tröttt som ett as, förkylningen e blä 
Lina: Håller med dig om att Rita ska säga B oxå, eller så sitter hon o tycker att hon e jätterolig för att vi e så nyfikna 
Hoppas på en bra dag för oss alla.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Hej hopp, jobbar så det ryker nu.
Ville bara kolla in en stund och hälsa på er.
Hoppas på en fortsatt bra dag för alla
dagens…
här är vi osams så stickor och strån ryker nu igen… Jag får inte sova i fred!

RITA hoho come out come out where every you are…….
God kväll.
Sol och lite blåsigt, men ändå varmt och skönt.
Rätt lugnt med värken. Blev en promenad med min kärlekskranke hund och hans löpande tjejkompis… Riktigt kul 
Ha en skön kväll
Rita: nu blir vi ju nyfikna!! Berätta mer om hästen!!

Blääuh vilken hemsk dag - jag har fått bihåleinflammation.. eller inflation som jag kallar det 
Huvet dunkar och det liksom kluckar i hela huvudet..
Annars.. ja.. gonatt tror jag :/