OT godmorgon 3/9
Sovit gott ??? Får verkligen hoppas det, jag har sovit ok, men hade gärna legat kvar i sängen. Ska strax köra till Kristianstad för utredning. Ska vara där ett par timmar. Sen handla på vägen hem, fixa lite tvätt osv osv. Sen i kväll blir det nog ett par timmars läxläsning. Stackars Mackan har inte hunnit med annat efter skolan än läxor, middag och dusch. Lider med honom !
Hoppas vi hinner slappa en stund i soffan i dag !!

Var till min nye husläkare igår eftermiddag och har fått order om att gå ned minst 1 kilo i veckan! Jag fick ett program av henne och en remiss till dietist. Hon vill också att jag ska säga till försäkringskassan och arbetsförmedlingen att jag vill arbeta 50%!!!! Eftersom jag egentligen inte vet om jag kan arbeta deltid, tycker hon det är värt ett försök! Jag blev så peppad av henne faktiskt även om det låter hårt med viktminskningen men jag ska försöka. 10.000 steg minst varje dag! Om två veckor ringer hon och hör hur jag mår och om 4 veckor ska jag dit och väga mig igen!
I dag ska jag iväg till den varma poolen, en mjukstart på de intensiva veckorna som kommer härnäst!
jag stannar hemma från jobbet. Magproblem.. Satt på toaletten i hela natt.. sovit noll.. plågat tassy..
Skal forsöka sova en stund nu
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.
Godmorgon!
Jag är på jobbet. Mådde helskumt igår kväll, frös och svettades. La mig i badet och hade verkligen hett vatten, men frös iaf, huden var röd iaf *S* Så jag la mig vid halv tio och sov som en stock.
God förmiddag.
Här regnar det och blåser. Riktigt stugsittarväder…
Jag mår rätt bra. Det värker en del, men eftersom jag mår rätt bra ändå.
Ikväll börjar min intuitionscirkel som jag går. Det ska bli jättekul att komma igång igen och få träffa alla mina vänner där.
Kram på er alla

God morgon
Värken lever sitt eget lilla liv, jag blir iaf starkare för var dag som går. Nu orkar jag nästan att jobba hela dagen utan vila. Jag känner mig så lycklig över att kraften börjar återvända och att jag orkar vara med i livet igen.

Har en riktig fibroskitdag idag… Ont. Det regnar. Kan vara lågtrycket som trycker ner mig.
Hoppas din mage blir bättre snart Rita. Ätit nåt olämpligt? Eftersom jag går på LCHF, och vet att du också gör det Rita, så kan jag bli sådan i magen om jag någon gång käkat för mkt kolisar. Vet hur det känns. Kram på dig! Och på er alla andra här också!! 
#6 nej det var en mageinfektion, jag har haft det innan, men jag har nog fått i mig några bakterier. Min mage är kjännslig för sådan. Kolisar får jag bare lite gaser, lite värk och diarre, inte kramper som nu.. :/ Men det värkar som den har lugnat sig lite. Jag är lite slö och dehydrerat av allt toa-rennande, men har fått i mig lite mat nu utan kramper så jag räknar med jag är på jobb i mårn igjen. TUsan ta, midt i utbildningen! >.< men tack, kram på dig med!

Det är en riktig öm i alla lederdag idag. Hemsk är den. Värken är maxad.
Men jag är nöjd att jag tog mig till sjukg. idag för träning o värme. Konstigt nog så kändes det bra o träna. Fast jag la lite lättare belastning på.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
men Rita, mig plågar du inte så lätt, lite sällskap gör mig ingenting 
#9 ^^