Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1417 ggr
Anna-Klara
0

OT: Godmorgon 2 september

Hejsan hoppsan allihop - inte kan väl jag vara ensam om att vara vaken nu? *smyger*

Jag kan inte sova för jag hostar som en galning och varje gång jag lägger ner huvudet så börjar det igen. Får försöka bulla upp mig med kuddar så jag kan liksom halvsitt-ligga och sova.. eller nått..

*viskar godnatt*

Rita-S
0

god morgon. Skal strax i duschen. Ont ont ont, trött, vaknade massor massor med gonger och gubben väkte mig en del med att snarka.

Training i dag, så i dag vet jag att jag inte kommer hinna nånting med forum.
Hörs i kväll :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Tatsja
0

För en gång skull kom jag upp vid halvsju. Tog hostmedicin igår så det var nog därför. Känns konstig att sova i sex tim mot 2-3 timmar. Här regnar det idag. men hunden ska ut i vilket fall som helst.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Zuzzi
0

Godmorgon!

Jag har det tidiga passet på jobbet så har varit igång ett tag. :-) Försöker att avleda mina negativa tankar så mycket jag kan, men det är apjobbigt.

Tatsja
0

tänk på oss här inne så kanske det funkar.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

linasvovvar
0

Godmorgon ! Även idag skiner solen =0) Jag ska strax ge mig iväg och plocka majs, mums !

Ikväll ska vi på föräldrarmöte, spännande, har ju aldrig varit på det förut !!

Tatsja
0

Menar du majskolvar? Mums, va gott. föräldrarmöte kan vara både tråkigt och roligt. Beror mycket på en själv. Har varit på många för mina 2 pojkar, men det var länge sedan. Den yngste är 28 år. Ha det så trevligt.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

linasvovvar
0

#6 Japp supergoda sötmajskolvar !

Jag har aldrig varit på föräldrarmöte innan, vi har sedan ett par månader en fosterson, som nu går i 7….spännande, ska bli kul att träffa lärare och andra föräldrar.

miffo
0

God morgon

känner mig något bättre i huvet idag iaf och regnet öser ner. Tyvärr har nog förkylning hittat mig och jag mår …

Tatsja
0

# 7 Åh, vad avis jag blir. Det är ju jättegott, Kokta med smör och salt.

Du får berätta sen hur du tyckte mötet var.

Sänder stor kram till #7 och #8

Väl mött, Tatsja

linasvovvar
0

Tatsja majsen va så där, plockade bara drygt 4 kg, dom va dåligt mogna, kändes som ett slöseri att bara kasta dom man polcokat som inte va mogna, man behöver inte betala för det, men det känns fel. Men jag hittade ett par fina så dom blir middag i kväll men smör och salt, självklart. Och ny plockning går av staplen om ett par veckor =0)

Självklart ska jag raportera om mötet !!!

Och du Bamse Kram till dig med !!!!

[Tassy]
0

God morgon alla hälsar zombie-tassy…
Resan börjar ta ut sin rätt nu *gäääsp* ush ajajaj…

Igår blev jag Sajtvärd på Gerbiler.ifokus, så nu har jag fullt upp ett tag med att få ordning på sajten så som jag vill ha den, men jag har inte glömt er kära vänner! bamsekramar till alla!

Mvh Tassy

Pisan
0

Skallebank av värsta sorten idag….. Rynkar på näsan

Tatsja
0

Synd på majsen, men kan du inte koka den och ha i sallad eller så. I bitar alltså. Avis att du får äta så gott. Mmmmm. Snålvattnet rinnet.

Väl mött, Tatsja

Anna-Klara
0

…eller lägga den på grillen?

dreamiz
0

Skallebank här också. Värken i kroppen är hemsk men huvudvärken är banne mig värre. Vill bara sova o inte vakna förrän det är över… Men går ju inte o sova när de bara dunkar i huvet…

Pisan
0

Nä, det går inte att sova med sådan huvudvärk. Jag kan inte ens ligga ner för det blir sånt tryck i huvet, jag får sitta upp i sängen och sova….

Anna-Klara
0

Ibland brukar det hjälpa för mig att blöta en handduk och vika ihop den över pannan.. men vrid ur den ordentligt för det ska inte vara blött - bara lite svalka Glad

Godnattkram på er och hoppas ni kan få en liten blund i alla fall, trots värk och vidare ..

Tatsja
0

Hoppas erat pangknack gått över iaf till i morgon.

Kramiz

Väl mött, Tatsja

Pisan
0

Jodå, det har lagt sig nu. Men så här dagen efter får man dras med hang over…

Tatsja
0

Vad skönt. Kan ju vara vädret. Får ont i skallen när det är rusk på gång.

Väl mött, Tatsja