OT: Hur hitta ni hit??
En vanlig mitt i natten undersökning av Zimba som ständigt e nyfiken.
Hur hitta ni detta forumet????
Själv ramlade jag in av en slump, då jag tidigare var medlem på perser, sen trivdes jag här från första stund o e kvar än o även som Medarbetare. Har väl vart här i 1½ år minst.
Zimba den vetgiriga
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Jag blev tipsad av en vän om kolhydrater för min mage/tarm, men hon sa att det fanns om fibo också. Hon menade nog på kolhydrater, men jag letar ändå bland sajterna och hittade hit

som för er sa var det en slump. Googlade "fibromyalgi" och vips var jag här 
Jag kom in via kolhydrater i fokus. Jag är på trädgård oxå. jag har varit på katter och på hittekatter. Men sedan jag fick placera om katterna så slutade jag med det.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Jag fick se det av en slump när min vc doktor sökte information om fibro och cymbalta då fick hanupp iform sidan…. den är bättre än reumatiker förbundets sida roligare femförallt.
sökte på fibro och hittade hit 
Var med AB och såg i listan att ni fanns. Bingo. Fler som mig. Jätterbra jobb ni gör här. Skönt att kunna ventilera olika saker och dela med sig av egen erfarenhet. Jobba på.
Kram
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Tack får man säga eftersom jag e Medarbetare, men det största jobbet gör ju Rita.
//Baloo forever
#10 tack zimba :) och tack alla er andra som säger trevliga saker om oss och sajten!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Rita: Vi får ju inte glömma alla medlemmarna, utan dom hade det inte varit ett forum.
//Baloo forever

…ett väldigt tomt forum i så fall :P
(flåt för off-topic)

ASG 
//Baloo forever
Inte så tomt, jag är bara medlem och gå in så ofta jag kan. Finner många som är här. Mycket bra jobb av sajtvärdarna
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?