Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettbehandling-medicin
Läst 1161 ggr
linasvovvar
0

Ny utredning !

Hade möte med FK i början av Maj och då bedömde dom att dom inte tyckte att jag för tillfället hade så stora chanser att komma tillbaka till arbetslivet, och dom ville ha ny medecinsk utredning på mig. Spännande vad dom hittar denna gången, har varit på en hel del utredningar innan, men efteråt känns det lite som man blir tappad mellan stolarna. Men denna gången SKA jag stå på mig att dom vidtar åtgärder.

miffo
0

Heja på tjejen, så ska det låtaGlad

Hoppas det går bra med den utredningen, att bli tappad mellan stolarna är nästan det värsta som kan hända

Zimba
0

Håller tummen o tassar o sänder styrkepussar från min Baloo till dig. Tänker på dig. Kämpa Lina, ge dom va dom tål.Flört

Kram o pussa din Baloo från mig

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

lisette
0

tycker absolut att du ska stå på dig! det kommer att gå jättebra.

Rita-S
0

Lycka till Lina :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Pisan
0

Lycka till! Stå på dig! Kramar! Glad

[Tassy]
0

lycka till Glad

Millaris
0

Lycka till från mig me

linasvovvar
0

Tack ni söta snälla Kyss JAg ska dit samanlagt tre dagar och börjar den 3/9, så det börjar dra ihopa sig !

linasvovvar
0

I morgon smäller det =0) Är väldigt förväntansfull, hoppas nu detta kan ge mig något !

miffo
0

lycka till

Tatsja
0

Önskar dig lycka till. Kramiz

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Anna-Klara
0

Lycka till !

[Gitsan]
0

Håller tummarna för dig!

Jag ska också starta en utredning i morgon i PILA-projektet. Någon som varit med om det?

Den kommer att pågå under 4 veckor…..

linasvovvar
0

#13 Det klingar en klocka men jag är hemskt nyfiken så du får gärna berätta mer !!!

Zimba
0

Lycka till gumman. Håller tummen o tassar för att det går bra.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever