OT: God morgon 1 September - 08
Hej o god morgon på er alla, denna första september dag. Nu kan man säga att det e höst??? Fast här e det jättevarmt.
Hoppas dagen blir bra för er.
Själv har jag blivit kallad av läkare på Sahlgrenska sjukhuset där jag har en mycket dålig släkting, så jag ska dit o prata med läkarna, vad det gäller har jag dock inte fått veta, men man kan väl gissa, sånna saker e ju aldrig bra, men ska inte måla fan på väggen ännu.
Zimba ska nu sova.
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
God morgon. Första arbetsdag efter semestern, ovant att stå upp före 7 igjen. Har ingen aning hur min arbetsdag ser ut i dag, jag skal möta på vanlig post och sen har jag ingen aning om jag skal jobba med det jag alltid jobbat med eller om jag skal över på min nya avdelning hux flux.
Har inte vaknat änn så har ingen aning hur jag mår, men sådär toppen är det iaf inte. Skal ta en dusch på morgonen.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

God morgon
Ny vecka nya utmaningar. Lycka till med dina nya uppgifter Rita och hoppas det inte är allt för eländiga besked som väntas dig Zimba.

God morgon!
Jag mår lite bättre efter helgens magsjuka. Fy, vad jag har mått dåligt. Jag känner mig fortfarande som en utvriden disktrasa! I morgon ska jag till min husläkare på återbesök.
Morr´n morr´n!
Jag känner mig inte helt okej idag, var jätteledsen igår för det har varit så mycket nu ett tag. Sambons barns mamma har flippat ur totalt, vilket går ut över oss förstås. Försöker att inte ta åt mig så mycket, men bägaren rinner över även hos mig. stackars sambon får ta skit ifrån henne och sedan så ser han mig ledsen.

god morgon. idag är jag på min vanliga arbetsplats som omväxling. jag har varit och är utlånad egentligen men ska till tandläkaren ieftermiddag och passar på att kolla till dem här. förrutom tandläkaren ska jag förnya mitt körkort och därmed ta nytt kort och givetvis ser jag ut som en straffånge idag. 10 år som ett vrak på körkortet. KUL!!!
God morgon alla. #5 Usch, har tandläkarskräck. Tycker synd om dig, men ibland måste man gå.
På pass och körkort ser man alltid ut som en straffånge. Förstår inte varför.
Väl mött, Tatsja
Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

hehe, jag ska förnya mitt körkort nästa år. Jag längtar, för den som är på mitt körkort känner jag inte igen. Hon väger nog 20 kg mer än jag och har en frisyr som inte passar mig.
Jag gillar inte heller att gå till tandläkaren, men jag går varje år. Jag tycker det är bättre att sköta tänderna och hålla efter så det inte blir stora saker, även fast det är otäckt.
Mina söner brukar lura mig. Sen får de dra mig. Jag är helt hysterisk. Inget roligt
Väl mött, Tatsja
Första dan efter semestern för mig också. Inte kul att gå upp imorse. Ett av det bästa med semester är ju att slippa vakna till väckarklockan. Jag är ingen morgonmänniska o kroppen är ju också mer trött o orkeslös då.
From idag är jag utlånad till ett annat ställe. Första timmen tänkte jag att det kommer bli 6 lååååånga veckor. Men det blir nog bra.
Nu ska jag sova en stund! O sen ska jag gosa med bebisar. hihi
God eftermiddag.
Har inte varit inne här på ett par dagar. Men jag ser att ni klarat er bra ändå 
Idag har jag varit och handlat, sedan hamnade jag här framför datorn. Jag är även hundvakt åt en höglöpande tik, vilket faktiskt går rätt bra trots att jag själv har en hanhund. Men det är separata rum som gäller för dem…
Jobbigt, vet hur det är. Nu har jag bara tiken kvar. Men efter 12 år med flera tikar och en hane, så valde jag att ge henne sprutor. Det är på gott och ont. Fast Pento blev lugnare, åt och sov som vanligt. Inte roligt med löptik och hane. Kram
Väl mött, Tatsja
phuuuuh
Rita hemma efter första arbetsdag efter semestern och även första dag på ny avdelning. Rätt tappad för krafter för jag sover alltid helt rutet sista natt före jobb när jag haft semester! Skal nog nanna tidligt i kväll

#12 Hoppas att allt kändes bra ändå
#13 jadå det känns lovande iaf :)

aaaaaaaaaah idag har varit En dag av glömska för mig 
Missade en telefontid med min läkare men får väl försöka boka en ny och så nu så sitter jag här och kommer ihåg att min kusin fyller år idag och jag har glömt att ringa henne.. 

hm, har också varit förvirrad idag. Hoppas jag hittar till min säng snart.
Glömska gänget idag….
Väl mött, Tatsja