Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikett: prathörnan
Läst 809 ggr
[Tassy]
0

OT: God Morgon sista augusti 2008

God morgon mitt i natten hälsar Tassy, Zimba och alla pälsbollar o gostrollCool

Hoppas alla får en underbar dag, personligen ska jag åka tillbaka till min fjäril och bara mysa och ha det bra, innan jag återvänder hem till de mörka norrlänska skogarna…

Zimba
0

Morron alla. Här blir man väckt kl 07.00 av en piggelin Tassy, som kommer in o putter på mig o vill att jag ska komma upp o skriva in lösenordet i datorn, GÄÄÄÄÄÄÄSP. Det blev sent inatt el snarare tidig morgon innan vi somna, så jag ska snart fortsätta sova, medan Tassy nu sprungit iväg till bussen o sen ska ta tåget till sin fjäril.

Kan berätta att vi haft skitkul o tiden har rusat iväg o inte jättemycke sömn har det blivit heller, men men vad gör det om 100 år. Inte har hon heller rivit ner något som jag befarade, hon va inte alls så klantig som jag trodde Skäms.

Det känns redan lite tomt efter hon åkt, men enda fördelen e att jag nu kan röka inne igen, hurra, samt att ha mina fläktar på.Tyst Sorry Tassy, men det va bara ovant att inte röka inne Gråtermen man vill ju inte att nån ska astma anfall.

Hoppas ni andra får en bra Söndag, denna sista augusti. Jösses imorgon e det september, det går undan vill jag säga.

Kramar från Zimba

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

god morgon. Sista dag innan jobbet. Blir spännande att få reda på när man åker över till sin nya avdelning. i fall jag har glömt berätta har jag blivit befodrat till en annan avdelning! :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

Paddiz
0

Godmorgon

Idag ska jag tvätta och hänga ut på torkvindan. Gäller att passa på när det är fint väder. Kanske sista gången det går att hänga ut.

I övrigt ska vi ta det lugnt. De dagliga sysslorna ska sysslas men annars blir det vila. Vi badade katt igår och det känns verkligen idag - så vilan kan behövas.

Ha det gott alla fibrovänner.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

mongu
0

Här sitter jag o fryser. Det är så råkallt o trist. Maken klipper gräset fast det är regn i luften men det ser inte ut att bli så mycket bättre i veckan som kommer.

O till nästa helg är vi i Stockholm på bröllop. Sonen o hans sambo gifter sig.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

dreamiz
0

Sista dan före jobb för mig också. Semestern är för kort!

Ska va utlånad till ett annat ställe i 6 veckor så hoppas det blir ok.

Ikväll/em ska jag hämta nakna tamråttor. Kul!

Bonnie födde tre stora bebisar (marsvin) inatt! Dowdy (som miste alla sina nyss) är extramamma o hjälper till o är så glad igen.

Mandysan
0

God kväll

Misstänker starkt att jag har blivit matförgiftad =( Har haft så in i nordens ont sen igår kväll/natt, ett par timmar efter att jag åt kycklingrulle från pizzerian :S.. Känns inte ett dugg bra. Eller så har magsårstabletterna slutat att verka huxflux, men hur stor är chansen för det? Får väl söka för det om det inte har gått över imorgon :(

Ska till ortopedverkstan och få ortos imorgon iaf! :D

anki1
0

Jag var på 50 års fest igår, och har varit i princip sängliggande i dag.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

miffo
0

Kommer in och säger hej innan jag går och lägger mig. Har haft en underbar helg med barn, fotboll, svamp, lingon mm