Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 778 ggr
Zimba
0

OT: God morgon 30-08-08

God morgon alla, Tassy här på Zimbas konto Skrattande

Nu är jag äntligen framme, o de e såååå mysigt med alla småtroll Kyss

På vägen hit stannade jag till hos min lilla söta fjäril, o de sa bara *poff* så blev jag tokkär Cool det var såååå underbart, o jag ska tillbaka igen på hemvägen SkrattandeOskyldig

sen hann jag gå vilse också så Zimba fick jaga mig runt hela tågstationen Tyst det börjar bra Oskyldig

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

Lovande :)

Jag har inte nannat änn. Ont ont ont..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

Rita: Vet du vad, Tassy hon har gosat med småtrollen o du har bara hört dom via telefon, fnissFlört

//Baloo forever

Rita-S
0

#2 mmmhm, men det är lugnt det.. :)

Nu skal Rita nanna och forsöka sova lite…

Jobb på måndag, det lär bli litegrann konstigt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Tassy]
0

hallå alla! Tittar förbi på mitt eget konto denna gången. Hoppas alla får en bra dag!

Mandysan
0

Buenas tardes

Jag sitter och pluggar spanska ;) Blir nog allt jag gör idag, ont, ont ont… =(

Anna-Klara
0

häj, hemma igen Rynkar på näsan

aww jag blir alldeles avundsjuk på dig Tassy som får gosa med alla småtrollen Kyss

Nu ska jag gå och sova. Fick sånt ett alldeles tryck över bihålorna och i öronen efter flygresan.

Godnattkram!

Zimba
0

Anna-Klara: Hm, hon hälsar på mig oxå, fniss.Skäms

Just nu står hon i duschen, vi har snackat o snackat o snackat o handlat o lagat go mat o haft eld uppvisning, gått promenader med vovven, han godkännde henne direkt. Sen har hon gosat massor med småtrollen o även dom andra katterna o givetvis vovven. Så nog har vi haft fullt upp o tiden har bara rusat iväg.

//Baloo forever

Anna-Klara
0

hahha Zimba.. Självklart!