OT: Hösten
Sitter o lyssnar på regnet som vräker ner o all blåst o bara myser. Jag älskar denna årstiden o framför allt höstrusket, då man blir mer avslappnad av att inte ha alla krav. Kan mysa med värmeljus o feecepläd, slippa vara varm osv.
Men jag förstår alla er som blir deprimerade o får mera ont.
Vad tycker ni om hösten?????
Zimba e höst o vinter människa 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Jag tycker om alla årstider. Hösten har så fina färger och härliga lukter. Det är också så härligt med allt som kan skördas. Mys med värme ljus och filt, även fast det innebär mer värk i kroppen.
Jag tycker om hösten med alla sina färger och höga mysfaktor (ursäkter att sitta inne med te, levande ljus och filtar, men vädret ger mig ofta många gonger mer värk.. :/
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Mig inte tycka om den mörka årstiden. Men det är så himla skönt att tända ljus och planera inför julen.
Värre blir det värken när det händer så mycket med väderleken.
Dock är vinter med snö o kyla bäst. Då mår min kropp bäst.
I år säger jag nej till den där "hemska höstdeppen".
Kram till er alla

Hösten är inte min favorittid heller, visst är den mysig med tända ljus och liknande. Men mörkret - huvva. Jag vill bara ga i ide under hösten och komma fram till adventstid 

Jag har precis lika ont alla årstider. Hösten är min absoluta favorit, den är HÄRLIG! Go temperatur, fina färger och så blir det mörkt på kvällen och då är det så mysigt att vara inne och tända små lampor och levande ljus
å jag älskar mys!

Visst är det vackra färger på hösten. Men jag har svårt för blåst, regn o kyla. Så jag är lite kluven i vad jag tycker.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

JAG ÄLSKAR HÖSTEN
för då släpper alla krav att man ska vara snyggt klädd och se brun och fin ut! Man får bylsa på sig tjocka tröjor, långkalsonger och tjocksockar!!
Dessutom älskar jag doften av höst..Friska vindar och löv som faller! Jag älskar vintern också och ser fram emot första snön!
Jag är ute och promenerar många gånger per dag med min valp så jag får väldigt mycket höst i mina lungor just nu!
Min värk blir inte sämre när det blir kallare ute..tvärt om!
Kram till er alla
Anita

Ja hösten visst är den härlig som ni andra säger, med levade ljus, te varma filtar osv osv osv. Är hösten bara fin älskar jag den, men blåser det och regnar dagligen så kan det va så, då får vinterna, men iskallat och snö gärna komma, synd man bor i skåne och snön är ju ganska så sällsynt här !
Jag gillar hösten, fast jag får mer ont. Det är så vackra färger i naturen.
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk
Jag tycker också hösten är mysig. Speciellt den klara och härliga luften som kommit nu.
Ja hösten kan vara mysig. Men jag får oxå mer ont då. Har precis haft en period nu
.