Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 998 ggr
Zimba
0

OT: God morgon 28 aug - 08

Här sitter den förkylda nattugglan Zimba som inte kan sova, men ska göra ett försök om en stund, har legat så mycket att ryggen värker massor.

Hoppas ni andra sover gott, hoppas kan man ju alltid, eller hur????

Zimba önskar er alla en bra dag.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zimba
0

Rita: Jag hoppas att ni hade en underbar bröllopsdag.

//Baloo forever

Mandysan
0

God morgon

Ingen bra natt här inte… =( Nu kan jag inte missa mera skola heller så det är bara att pallra sig iväg =/ Har fått veta att på måndag har jag tid hos Ortopedverkstan, äntligen får jag min ortos!

Tack och lov gör inte nacken så ont längre :) Nu är det "bara" knähelvetet…

miffo
0

God morgon

Idag känns det bättre i kroppen iaf. Har inga större planer för dagen, tar dagen som den kommer.

linasvovvar
0

Godmorgon, jag ska bli av med mina stygn idag, äntligen, jag har irriterat mig en hel del på dom !

Sen måste jag gosa massor med Baloo för han blev påhoppad av en schäfer igår, och det blev mega slagge…tur att det inte va jag som va ute och gick med honom och tur att fredrik bara tog med sig honom annars hade det kunnat sluta riktigt illa. Snutte lille Balle

Rita-S
0

God morgon alla!

Lina, tur det gick bra! :S

Zimba, tack, vi hadde en underbar bröllopsdag! I äkta nörd-stil firade vi med att åka och äta på GK, en himmelsk plats i Ljusdal, och sen spelade vi Guitar Hero hela kvällen ;)

I dag är jag lite smått trött. Dock är värken under kontroll.
Det känns som jag sover bättre i nya sängramen. Konstigt nog. Botten och madrasserna är ju det samma, så det måste ha sammanhang med att jag omedvetet inte längre är redd för att ramla i huvudet på Celine!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

#5 Va härligt att ni hade en underbar bröllops dag, det är min tur om bara 10 dagar !!!

Ja det är tur att Baloo har så mycket päls som han har !!!

Rita-S
0

#6 har det redan gått så lång tid! Värst vad tiden flyger!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Zimba
0

Lina: Massor av pussar till din Baloo, du vet våra Balooisar e sega vovvar, fniss.

Å jag håller med Rita ang eran bröllopsdag, har det redan gått 1 år????

Grattis i förskott.

//Baloo forever

Rita-S
0

#8 3 år faktisk ;)

Zimba
0

3 år???? Va, men va det inte Lina som gifte sig i höstas???? Mitt huvud e nog inte med alls Skäms

//Baloo forever

Rita-S
0

#10 å var det lina du talade om Skäms jo det var ju så menn i höstas, jag trodde du talade om mig.. *harkla* Jag tror jag skal hitta min hjärna igjen…

Zimba
0

Vänta lite, e det Hopi jag tänker på, men det var väl tidigt i år??? Ska nog gå o lägga mig igen.

Zimba e ovänn med sin hjärna Tyst

//Baloo forever

linasvovvar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7,8 Time flys =0)

mongu
0

God kväll får väl jag säga.

Har så illa ont idag så jag blir snart tokig.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Zimba
0

Skickar tröstekramar hoppas dom hjälper lite iaf Cool

//Baloo forever

mongu
0

Tack det hjälper på så vis att man vet att nån tänker på en.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!