Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 2814 ggr
Zimba
0

OT: Zimba har blivit mormor!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, jag blev mormor inatt till 4 st små söta kattungar, 3 grå o 1 randig. Den lyckliga mamman heter oxå Zimba.

Jag, Zimba springer o kollar dom hela tiden, o e sååååå barnslig.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zimba
0

En bild till, tagen inatt.

//Baloo forever

tuska
0

STORT GRATTIS   Det är så härligt med kattungar, att hänga över en "bolåda" med nöjda friska gossiga katter är då det bästa jag vet  Lycka till med de små, vill gjärna följa deras utveckling // Tuska

Zimba
0

Tack, jo jag vet, man e inte direkt vuxen i sitt sätt att va, vill bara gosa, hålla o titta hela tiden. Jag hade bestämt mig för att ta bort alla innan dom föddes, det låter kanske grymt, men jag har massa djur, men nu vete fan om jag vill detta. Kommer nog att behålla alla, fniss. Just nu har jag 12 katter o 1 stooor vovve.

//Baloo forever

Zimba
0

Åh sen ljudet när dóm diar, det låter såååå mysigt. Jag sitter väl här som ett fån snart o spelar på läpparna vid lådan, fniss

//Baloo forever

Pisan
0

GRATTIS Zimba!!!! Vilka små sötnosar!Glad

tuska
0

#3    Har 7 vuxna katter, 1 halv vuxen, 3 kattungar,  2 hundar Skrattande   Å då är det fullt upp att tömma kattlådor , hundpromenader, dammsugning.  Att ha katter (innekatter) är mycket lättare än ha hundarna, det kan va lite tufft ibland. Jag prioriterar djuren före allt annat.

Rita-S
0

Ooo grattis zimba, jag kommer och tjuvar några? ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

Rita, nja det får du ikke göra, dom e mina. Men du kan få kolla 2 bilder till som jag tog alldeles nyss, titta o njut.

//Baloo forever

tuska
0

jag är väl med å kollar ungarna jag oxå.   Tabbyn va väl ett otroligt fint mönster på, lik sin mor kanske

Zimba
0

Mätta o trötta

//Baloo forever

Zimba
0

Jag e stolt som en tupp ska ni veta o trööööött. Javisst e dom fina o stora för att knappt vara 1 dygn, tror dom föddes vid 23- tiden inatt. Har nu legat o tittat medan dom äter o det e såååå mysigt, det låter mysigt o mamma Zimba bara kurrar. Dessa ungar blev till av misstag, det var inte alls meningen att det skulle bli så, men nu e dom här o e gulligast i världen, ja tabbyn e fin o störst. Dom grå har jag ingen aning om vem som e vem. Men som sagt det har inte gått 1 dygn ännu.

//Baloo forever

Kenzo
0

Jätte grattis till dom små jättesöta.

Faxlin
0

Grattis till småttingarna.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Bettan49
0

Zimba förstår att du är glad åt kattungarna nu.

Helt underbara sötnosar.

Simson
0

Vad tabbyn är vacker!! Med vacker mor också! Undrar vad det är för varianter…pojkar flickor??

-> Kastrera och id-märk <-   \>^..^<   CatCrazyLady

linasvovvar
0

Grattis till dig Zimba och till mamma Zimba, vilka sötnosar, man smmmmmmmälter ju…..

Paddiz
0

GRATTIS Zimba och Zimba till bebisarna. Njut till tusen. Pussa bebbarna på magarna från mig.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

dreamiz
0

Grattis!!!! Så söta!!!

[Tassy]
0

Grattis Zimborna Skrattande

Zimba
0

Tack alla. Har ingen aning om det e pojkar el flickor ännu. Men misstänker att tabbyn e kille pga storleken. Grannar har vart o tittat o alla smälter som smör i solsken när dom sett dom i verkligheten. Det e 15 årsen jag hade sånna här småttingar sist, så då kanske ni förstår att jag smälter lika mycket som smör, fan jag har inte ätit ens idag. oooops. Gissar att det kommer massor av folk o ska kolla in dom.

Zimba e en mycket trött mormor. Glad

//Baloo forever

Misimurf
0

Å så söta! Kan du skicka en till mej ;)

Zimba
0

Misimurf: Du får tyvärr endast njuta av att titta på bilderna, det kommer flera bilder, lovar att hålla er uppdaterade. DOM E BARA MINA, fniss

//Baloo forever

Bigblomman
0

Grattis! Åh så söta de är. Såna barnbarn vill jag också ha :D

tuska
0

Jag gör en gissning att det är blåpaddor du har där, då har du 3 flickor då.  Det är lite svårt, vet inte om fotot talar rätt färgmässigt.

Zimba
0

Dom växer o mår bra, har redan växt bara sen igår, dom äter massor. Vilka kön det e, e lite svårt att se ännu. Men jag ska säga till. Tabbyn tror jag e en kille, men det e en gissning.

Inatt så har jag legat o lyssnat när dom diat o piper efter att hitta en bra spene, det e sååååååå mysigt. Oj ni skulle bara veta vilka röstresurser dom har, att det kan låta så mycket om dom. Lådan står brevid min säng o jag kan knappt slita mig därifrån.

//Baloo forever

Zimba
0

Håller er uppdaterade med lite bilder, småtrollen e nu 3 dar gamla.

//Baloo forever

Zimba
0

En bild till.

//Baloo forever

Zimba
0

Nu e mina småtroll 1 vecka o dom börjar få ögon, den randige som nu e döpt till Tiger e först, så jag har sett en skymt av hans små blå ögon idag, myyyyys. Alla käkar o växer massor, o mamma Zimba e uppe ibland o busar med sina kompisar, hon får riktiga kattfnatt anfall o bara springer runt o jagar allt som finns o har skitkul.

Jag får inte nog av att titta på dom, sen blir det ju inte bättre när dom växer o snart börjar märka deras små personligheter. Skrattande

//Baloo forever

Faxlin
0

Ohh, de är underbara.

Audiatur et altera pars

Paddiz
0

Det roliga börjar när dom blir lite äldre och får sina personligheter. Vår lilla Miracle är 12 veckor och det är nu hon är riktigt mysig.

Du måste visa bilder när de blir lite äldre och då en och en - men tänk på att du kan bli avstängd om du visar sötnosbilder
12 eller hur? Pussa de små på magarna från mig.

/Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

Zimba
0

ASG, Men nu e det så att eftersom jag e Medarbetare här så har jag infört en lag på att Medarbetare INTE blir avstängda, hahaha. Skrattande

Jag ska ta kort på en o en, nu börjar alla slå upp sina mörkblå, ÅH jag bara e sååååååååååååå KÄR.

Pussar dom mer än gärna.

//Baloo forever

Zimba
0

Lite uppdatering på bebbarna, nu 9 dagar o alla har fått ögon, myyyyys

//Baloo forever

Zimba
0

Visst e dom söta

//Baloo forever

Zimba
0

tiger e väldigt nyvaken o e inte alls med på att bli fotad.

//Baloo forever

Faxlin
0

Naw, vilka sötnosar du har där. De blir bara mer och mer underbar att kika på.

Audiatur et altera pars

Anco
0

Kan barasäga GRATTIS ZIMBA!!!!!
Vilka små sötnosar :D

"Lev i nuet, sedan kan vara försent"

Medarbetare på Druid&Shaman

dreamiz
0

Näe fy vilka sötnosar! hihi

Zimba
0

Nya bilder kommer snart. Inatt hörde jag dom kurra, jag bara log, tur att öronen e emellan annars hade huvudet delat sig, fniss. Dom börjar så smått tycka att lådan e trist, men dom e ju bara 2 veckor. Vägde dom igår 320g, åhhh dessa mätta små magar. Zimba får inte nog av att gosa med dom.Generad

//Baloo forever

dreamiz
0

naw vad gulligt!

Silke86
0

awwwe! Jag vill också ha en kattunge men min (mycket mera ekonomiska) flickvän säger att vi inte har råd hehe.. Jaja.. Tur är väl det att jag har henne annars hade jag nog haft djur över allt.. Jag är en galning när det kommer till sådant. Jobbade som Vet innan men blev naturligtvis tvugen att sluta när Fibro satte igång och jag inte kunde röra mig eller sova som en normal människa hehe..

Grattis igen!

[Tassy]
0

men, hur har du hunnit jobba som vet Erik? du är ju så ung? Förvånad
 nu blev de för avancerat för min fibrohjärna som dummar sig idag…

Silke86
0

Jobbade som assistent i 2 år - Var 14år då :) Mannen jag gick lärling hos lät mig göra allt han gjorde så jag gjorde allt men till namnet var jag bara assistent :)

Tro inte att han bara lät mig göra utan att lära mig först dock han var mycket strickt :)

[Tassy]
0

ahaaa, då förstår jag!

Gud vad skoj, sånt vill jag pyssla med också ju! :P

[Tassy]
0

förlåt Zimba att jag norpade din missetråd Generad inge skrivförbud va? HemlisFlört

Silke86
0

Tyvärr Tassy är det enda straffet för att sno en tråd hängning så vi kommer förbi hemma hos dig imorgon runt 12 tiden.. Passar det för dig?

[Tassy]
0

#45 fan då, jag vill ha sovmorgon till kl 13 minst! :P

Rita-S
0

Men jag har ju inte lunch förens kvart över tvåååå *gnäll*

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

Zimba
0

ASG, Nä hårdare straff till Tassy, hängning e för milt, det e iaf min tråd du snott. Cool

//Baloo forever

[Tassy]
0

ash då :P hjääälp, ännu värre än hängning? Hemlis ojdå, tänker ni ge mig skrivförbud? Fot i munnnen

Rita-S
0

*vrålar av skratt* Skrivförbud sämre enn hängning, DET tar jag som et kompliment! :D

[Tassy]
0

#50 Skrattande

Zimba
0

Tassy, du leker med elden, du e medveten om det. Ja skrivförbud behöver du inte om du ska hängas, det blir enna automatiskt då, men det e fortfarande för milt.

Rita: Jag ringer dig så du hinner va med, lovar att ta det innan el efter din lunch, asg

//Baloo forever

Rita-S
0

det blir hangman, right? Där tassy gissar bokstäver tills ordet är avslöjat?

Zimba
0

Asg, skrattar så tårarna rinner, ni e fan inte kloka, välkomna alla till dårarnas paradis. aj min mage

//Baloo forever

[Tassy]
0

*springer in i snacktråden och gömmer mig*

Zimba
0

Uppdaterar med några nya bilder, tagna 3 juli

//Baloo forever

Zimba
0

söta eller hur???

//Baloo forever

Zimba
0

mys

//Baloo forever

Zimba
0

Förstår ni att jag älskar dom????

//Baloo forever

Rita-S
0

åååå *Rita smälter helt* Jag älskar små bebisar!

dreamiz
0

fy så söta! pussgurkor Skrattande

Zimba
0

japp visst e dom helt underbara, kan inte få nog av dom. Rita: du har iaf hör dom jama genom telefonen, du kan alltid skryta med det, för du e den ende här som har hört dom. Glad

//Baloo forever

Rita-S
0

Jo visst har jag hört dom :D

Underbara ljud!

Zimba
0

Måste bara berätta att min randige lille Tiger har bytt namn. Han heter Tyzon, han biter sina syskon i öronen o boxar till dom o sin mamma, så namnet e passande. Sen vem som e Svinto, vet jag fortfarande inte. Ett namn till på en kille, tjejen e tingad. Men det ger sig, nu när dom börjar visa sitt rätta jag. E nu 3 veckor, tycker jag haft dom i evigheter, älskar att ligga o se när dom busar o biter sig själv i tassarna, åhhhhhhhhhh kan ligga o gosa med hur mycke som helst. Det e balsam för en stackars sargad lejonsjäl.

//Baloo forever

V-lang
0

Så otroligt söta, den tigrerade skulle jag kunna ge hur mycke som helst för att få pussa på lillmagen Kyss

Zimba
0

Jag ska snart göra det, för han e min, hahahahahaha. Dom e snart sönderpussade allihop, det borde va förbjudet enl lag att vara så söta o charmiga.

//Baloo forever

V-lang
0

Skulle jag ha kattungar hemma så skulle jag inte få ett dugg gjort här…då vart det goa med småttingar hela dagar ist =)

Zimba
0

Nu 3 veckor o håller på att bli kidnappad

//Baloo forever

V-lang
0

Åhhh är den blyertsgrå…jag älskar den färgen på katter…..jag börjar kuta nu så jag är framme om några dagar, håll pannan varm så kommer jag Cool Åhhhh Lotta är kattförälskad Kyss

Zimba
0

Jag har 3 blyertsgrå, lite långhåriga o 1 tabby, 4 goa stora runda magar att pussa, tror du jag får gjort nåt??? Inte mycke iaf.

Har bara pulver kaffe, duger det???? Sen har jag oxå sammanlagt 12 katter o 1 stor vovve, många pussade magar blir det. Flört

//Baloo forever

V-lang
0

12 KATTER!!!!!!  Vilket lyx jag har bara 1 också 1 hund då förståss =)

Usch vad jag skulle vilja vara hemma hos dig och gosa med kattbabysar nu, jag lovar jag skulle få lika lite gjort som dig.

Pulverkaffe blir bra det, så sätt på vattnet om nån dag du =)

Zimba
0

japp 12 e det om inte nån har blvit stulen, vovven e oxå ett charmtroll, vet inte om du sett han???

Jag har micro, så det e lugnt.. Flört

//Baloo forever

[Tassy]
0

åh, kaffepanna… jag trodde hon mena värmepanna, ni vet som man eldar i för att få varmt i huset Generad

Zimba
0

HM, Ok en liten fråga bara Tassy, vem fan brukar göra el värma kaffet i en VÄRMEPANNA???????? Fundersam

//Baloo forever

[Tassy]
0

ASG, de stog ju inget om kaffe? i #69? HemlisGenerad

jag tänkte på om hon kanske frös, å de är ju inge bra med fibro? Hemlis

Zimba
0

asg. Om du läser 70 o 71, så står det klart o tydligt att vi snackar kaffe. Ok, nu kommer det fram, du läser inte alla inläggen, FUSKFörvånad

//Baloo forever

[Tassy]
0

jo jag läste, de vär ju därför jag till slut fattade att de var kaffe, de är ju du som inte läser vad jag skriver Zimba Förvånad

Zimba
0

Jag HADE tänkt att försöka sova tidigt igår, fast det verkar bli tidigt idag istället, e det nån som fattar vad jag menar. Nää o det finns en anledning till det kanske att jag inte läser det du skriver, jag vill bli trött inte pigg Ledsen

//Baloo forever

V-lang
0

Nej jag har inte sett din hund, vad är det för ras? Den vi har är ju en sån där golvmopp, mycket bra som värmedyna när man har ont Flörtjag har börjat min promenad nu, men GPS vrålar hela tiden att jag ska göra en vänster usväng hela tiden så jag går i princip bara runt i ring hela tiden Fundersam snacka om moderniteter Hemlis

*skrattar ihjäl mig* Men Tassy du måste vara blondin, du förgyller mina kvällar så jag somnar med magvärk varje kväll…och det är inte illa ska du veta Skrattande Men du tänkte ju iaf på mig, men jag tror inte jag skulle frysa efter 55 mils promenad *asg*  

Usch har Zimba svårt att sova, jag ska tänka extra mycket på dig ikväll och skicka en massa godnatt kramar så kanske du somnar i tid.

[Tassy]
0

nää, jag är faktiskt brunett och tämligen intelligent - när jag vill Flört

jag gick med i mensa som 6åring…

V-lang
0

Duktig kicka, du sköter dig…man ska inte visa allt för mycket då skrämmer man bort alla Cool

Zimba
0

V-lang: Bild på min vovve, Baloo e namnet o e en Berner sennen.

//Baloo forever

V-lang
0

Åhhhhh vilken gobit, hur gammal är den herrn då? Innan jag skaffade min första schäfer (när jag var 18 år) så funderade jag på en berner sennen först, men just då var det så fruktansvärt vanligt med dåliga armbågar på dom så jag vågade inte…..men dom är ju såååå bamsego Kyss

Zimba
0

Taaaack, han e bäst o 11 år, men e som en liten valp, helgalen o busig. Kan inte förstå va han fått det ifrånHemlis

//Baloo forever

V-lang
0

Hehe sådan matte sådan hund kanske Skrattande

Zimba
0

Förstår inte alls vad du pratar om, skulle det smitta menar du, asg

//Baloo forever

V-lang
0

Liiiiiiiiiite men bara på dom som har stora hundar Skrattande

Jag är då inte ett dugg lik våran, jag loooovar *ASG*

miffo
0

Vilka söta katter och fin vovve, hur går det med de små.

Jag har två katter som bor hos mig och en som bor kvar i huset.

Zimba
0

2 nya bilder, kommer här. Dom har börjat att springa o busa, åh det e helt underbart att få va med om detta en gång till, det va 15 år sen sist. Har idag även gjort en större hage, så dom har mer plats att va på. Dom fick ligga i sängen en stund inatt oxå.

//Baloo forever

Zimba
0

Hagen, mitt sovrum blir mindre o mindre, fniss, men det e den bästa platsen, där e det lugnast, tids nog kommer dom att va överallt, men jag har sagt till dom att dom inte kommr därirån på dom närmsta 3 åren, fniss

//Baloo forever

miffo
0

ahh…dom ljuva små. Fin mamma oxå

förstår att du njuter av dom

Zimba
0

Åhhhh Tack, ja det kan du tro, dom e som e drog, kan inte låta bli dom o dom e även balsam för själen. Men dom börjar bli små terrorister, trots att dom inte e 1 månad än.Flört

//Baloo forever

dreamiz
0

Så söta!!!

Rita-S
0

*smyger ned och tjuvar en*

Zimba
0

Bilder tagna inatt. Mamma Zimba o Pappa Zorro, myser

//Baloo forever

Zimba
0

Pappa Zorro tar hand om sin son Tayzon ibland.

//Baloo forever

Simson
0

Tayson är bara så vacker med sina färger!!

Min mor döpte om min Indy till Tyson för han hoppade alltid fram och bet en i näsan när han var liten. En gång när han gjorde bus smsade jag det till mamma och fick som svar "Ge honom en upper cut!" *asg* Mor var uppvuxen vid en boxningsring så hon visste vad hon pratade om. Skrattande

Zimba
0

Tack, han e ett busfrö o blir värre o värre för varje dag, dom andra e inte dåliga dom heller men han e värst, men jag bara skrattar o njuter.

//Baloo forever

V-lang
0

Mijaaaauuuuu dom är minaaaaa Kyss Åhhh jag skulle lätt kunna kattnappa dina gråa bebbar på studs….

Zimba
0

kom igen o gör ett försök

//Baloo forever

V-lang
0

Here i come

Zimba
0

se men inte röra. th_swear1

//Baloo forever

Zimba
0

DOM E MINA th_pfft1

//Baloo forever

V-lang
0

JAG VILL JU BARA LÅNAAAAAAAAA th_pfft1

Och förresten…..du är snål Gråter

Zimba
0

asg, Real mad

//Baloo forever

Zimba
0

Har nu ändrat hagen igen, det e samma storlek, men skillnaden e att jag nu kommer in i mina garderober igen, ibland tänker man bra Generad

//Baloo forever

V-lang
0

Haha det tänkte inte enns jag på när jag tittade på bilderna, men jag hade ju gjort det om jag skulle hämtat kläder garanterat Cool

Lever dom om mycket nu på nätterna eller är dom lugna?

Zimba
0

Peppar peppar ta i trä, så e dom lugna än så länge. men det kommer när dom tycker att man ska börja leka halv 3 på morgonen o rusa runt i sängen b.la. Men väck inte mina småtroll som sover på nätterna, hyysch

//Baloo forever

Anna-Klara
0

GUD så säta..uh.. söta menar jag :)

Zimba
0

Tack, jag vet, har abstinens hela tiden, på tal om det måste in o gosa med dom innan jag lägger mig.

Fler bilder kommer, ifall ni vill se.

//Baloo forever

Rita-S
0

självklart zimba :) Självklart ser vi mer kattungar! :D

miffo
0

Ja, vi vill se, de är ju så söta

Zimba
0

Åh, jag måste bara berätta, gjorde en toalåda till småtrollen o med lite hjälp från mig själv, så går nu 2 i lådan o kissar, att man kan bli såååå glad över nåt sånt, satt bara o log o tyckte det va det gulligaste jag sett på lääänge, krafsa gjorde dom oxå. Generad

//Baloo forever

miffo
0

ja.. vilken framgång. Njuter av deras utveckling

linasvovvar
0

Tyson är ju något av det sötaste jag NÅGONSIN sett, och jag har sett mycket sött i mina dar =0) Vilken liten goding !!!!

FLER BILDER KRÄVER JAG AV DIG ZIMBA

Simson
0

Mera bilder Mera bilder! =)

Zimba
0

Det kommer fler bilder, har tagit nu ikväll, vid deras första måltid med riktigt mat. Men orkar inte lägga in dom nu, ni får hålla er tills Söndag kväll. Det som väntar på nåt gott, väntar alltid för länge, jag vet. Jag kommer att bombadera er med bilder vare sig ni vill el inte. E malligast i världen över mina underbara småtroll. Generad

Kan ju berätta att Tyzon e en jäkla buse, han kommer eller rättare sagt e på god väg att bli världens terrorist, men samtigt så charmig, åh va jag älskar han o dom andra trollen, ni skulle bara veta hur jag känner det.Kyss

//Baloo forever

Zimba
0

Så kommer det några bilder på småtrollens första måltid med vanlig mat, det e lite söligt o det går sådär halvbra o givetvis ska Tayzon ha mest.Cool

//Baloo forever

Zimba
0

håll tillgodo

//Baloo forever

Zimba
0

Åh en till

//Baloo forever

miffo
0

Jag ler med hela kroppen

mongu
0

Så söta. Kattungar när dom börjar äta o denna iver så dom rätt vad det är hamnar i maten.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Simson
0

#120-bilden är bara så skön!! All mat till mig verkar Tayson (?) säga! =)

Anna-Klara
0

hahah va sött!

#120 "jag är glad I mat(skål)en!" :P

Zimba
0

ASG, jo det blev rätt söligt, men jag bara log när jag såg dom hugga in med god aptit, det var bara sååååååå gulligt. Fast Svinto ville inget ha, mammas mat e bättre. Även mamma Zimba fick extra god mat oxå o mjölk. Snacka om att dom va mätta. Glad

//Baloo forever

[Tassy]
0

helt ljuuuuuuuuuuuvliga små busar Kyss

Zimba
0

Igår när jag kom hem efter en sen kvällspromenad med vovven, så ser jag nåt helt underbart gulligt, i hallen sitter 4 småtroll o bara tittar på oss, nu e hagen tråkig, fast dom går dit o sover o för att gå på toa, så nu har dom hela stället att va på. Blev väckt vid 5 imorse av att dom busa, ska ta bort alla leksaker med plingor i. Sen var det full vart upp i sängen oxå, japp nu börjas det. Dom har bara utforskat sovrummet o hallen än så länge. Nu e dom 6 veckor, om jag inte tappat räkningen, så det e fullt ös medvetslös här. Hemlis

//Baloo forever

mongu
0

Va underbart. De små skulle stanna i denna lekfulla ålder. Kanske något äldre men bara lite.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Zimba
0

Dax att visa lite nya kort, på mina troll som nu e 7 veckor o såååå fulla av bus o spring i tassarna, men helt underbara.

//Baloo forever

Zimba
0

nr 2

//Baloo forever

Zimba
0

nr 3

//Baloo forever

Zimba
0

Känns onödigt att skriva nåt. Bilderna säger allt.

//Baloo forever

Zimba
0

Jag får mig goa skratt mest hela tiden av mina små troll, men Tayzon (tabbyn) han e väl den som e mest tokig o en clown. Härrom dagen försökte han på alla möjliga o omöjliga sätt att klättra upp för kylskåpet, det lyckades dåligt. Sen i kväll när jag prata i telefon så hör jag ett jamande som inte var av denna värld, då sitter Tayzon på ryggstödet på min stressless fåtölj o kan inte komma ner, vilt sprattlande o panikslagen lyfte jag ner han på golvet, han titta på mig som det var en mycket otrevlig upplevelse att sitta så högt Skrattande

//Baloo forever

Denna kommentar har tagits bort.
Denna kommentar har tagits bort.
Rita-S
0

ååå vilka gulleplittar! *dödkär*

[Tassy]
0

så ljuvliga de är Kyss

Simson
0

Men Tayson sötnos då!?! Det var tydligen ingen stressless-stol för honom… Flört

Korten är bara för underbara! En hel hög med kattungar!!

Jag kommer ihåg när jag var och hälsade på min Tyson innan han fick flytta hem. Då hade de tre mammor med sammanlagt 8-9 kattungar! Alla klättrade överallt på mig. Underbart!! Jag ville ha alla!! Hade en ulltröja på mig och det passade perfekt att klättra i och även snutta på.

Anna-Klara
0

Amen käre barn Zimba.. så underbart söta! Glad

Zimba
0

Nu e små trollen 9 veckor, jösses vad tiden går. Dom växer så det knakar o har så mycket spring i tassarna o bus i kropparna.

2 nya bilder.

Linslusen Tayzon.

//Baloo forever

Zimba
0

Alla småtroll samt mamma Zimba

//Baloo forever

miffo
0

åhh vilket härligt gäng

Rita-S
0

ååååå jag vill ha kattunge……

Anna-Klara
0

#143 åååå ja oxå.. jisses så fina

Simson
0

Det är så härligt med en hel hög med pötnosar!!! Kyss

Misimurf
0

Jag måste nog sluta att läsa den här tråden annars kommer det sluta med att jag skaffar en kattungeSkrikandes

Rita-S
0

#146 jag ser inte helt problemet… :)

Misimurf
0

Jag bor precis brevid en riksväg så jag törs inte ha någon katt pga det. Bodde jag inte som jag gör skulle jag garanterat ha katt. Vill så gärna ha en men är så rädd att den skulle bli påkörd

Zimba
0

Misimurf: Man kan ha innekatter, det funkar hur bra som helst. Å sen ska du INTE sluta kolla denna sidan, för det kommer mer mysiga bilder Tyst

//Baloo forever

Misimurf
0

Det funkar inte med innekatt för jag har nästan alltid altandörren öppen så hunden kan springa ut om hon vill

Zimba
0

Frestar er med 2 bilder till

//Baloo forever

Zimba
0

Bild 2

//Baloo forever

Zimba
0

10 veckor gamla.

//Baloo forever

Zimba
0

mys

//Baloo forever

Zimba
0

Se sån stil man har

//Baloo forever

Anna-Klara
0

#155 HAHA skön stil Kyss

miffo
0

mysmys, sköna sovstilar

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.