OT: Glad o tacksam
Glad o tacksam tråden pluppade upp i mitt huvud igår på vovve promenaden, då jag helt plötsligt kände hur glad o tacksam jag e för alla människor jag lärt känna. Både när det gäller vovve promenader o här, fått många privata vänner, som jag aldrig skulle träffat annars. Det finns tusen saker jag e tacksam över, men e en smula trött så jag åter kommer med mera sen.
Zimba e glad o tacksam för massor. 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Jag är glad och tacksam for det stöd och den pepp jag alltid kan hitta här inne. Jag är glad och tacksam för en mann och en familj som förstår och accepterar, och för att jag trots värken klarar jobba. Jag är glad och tacksam för att jag fick sova en natts sömn i natt! :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag är glad och tacksam för att denna sida finns och att ni som styr upp denna orkar vara så underbara!

Tack säger jag. ( om vi Medarbetare räknas??)
Jag e jätteglad för jag har slarvat med min bredbandsräkning, så jag ringde o kollade om betalningen kommit in, åh det hade den, sen fick jag en trådlös telefon på köpet, alldeles gratis, jiiiipppii
//Baloo forever
Vilken bra tråd!
Jag är glad och tacksam för
* att jag har en "gubbe" som stöttar mig i vått och torrt och som tar hand om det mesta av hushållsbestyren när min kropp säger ifrån
* jag orkar träna hundarna så pass att jag kan tävla med den ena av dem och på det sätter har jag träffat många hundvänner
' att jag kan njuta av en bra bok, även om jag inte kommer ihåg så mycket av det efter att jag har läst ut den 

Tacksam över detta härliga forum, alla underbara människor och djur
jag är tacksam över allt, livet och allt därtill 

Måste skriva igen, jag blev jätteglad igen idag, för jag körde ju en väninna till min massa, för hon kör inte i Götet själv, så helt plötsligt plockar hon fram ett paket o ger mig, fick ett jättefint armband i silver av henne, samt att hon bjöd mig på middag på resturang, sånt oväntat blir man oerhört glad över.
//Baloo forever

Har haft samtal idag med en som mår katastrof o det gör mig inte det minsta glad.
Men jag e glad o tacksam över att jag har det jag har, ibland behövs det en tankeställare för att få upp ögonen o se hur bra man har det egentligen. 
//Baloo forever

Idag e jag vaknade jag så tok vansinnigt förkyld med ont i halsen o grymm frossa, mår blä. Men sen ringde en kompis o gick o köpte pizza som hon bjöd mig på o inte nog med det, jag gjorde ett kanonklipp på nätet, köpte en massagekudde för 143:-, helt ny, en kompis har en sån så jag har testat den o den e grym, fast hon gav runt 1000 kr för sin, fniss.
//Baloo forever

Jag är så glad och tacksam över mina snälla och omtänksamma barn

Jag är så glad och tacksam för min familj, äslkar dom överallt på dena jord

Glad att det är på mode med torgvantar nu, så jag inte böver göra egna

Idag är jag glad och tacksam för att Baloo inte blev skadad i slagsmål i går

Lina: Det e jag oxå. Pussa grabben.
//Baloo forever

#15 I will