Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1268 ggr
mongu
0

OT: God Morgon 26 augusti!

Godmorgon!

Hoppas er morgon blir bättre än min. Sitter här med en stor ledsenklump i halsen. Som troligen kommer att sitta där länge.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

linasvovvar
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon

Vad är det som har hänt mongu ???? *kramara iaf*

Vi är uppe tidigt idag hela familjen, mackans ska på klassresa så det ska bres mackor och packa väska osv osv. Kommer bli tomt utan honom ikväll.'

I em ska jag lämna lurviga Adina på trim, hon har en del knutor och behöver ett bad. JAg ska till djursjukhuset och rönkta henne i morgon och då ska hon ju va fiiiiin.

miffo
0

God morgon

ser ut att fungera bra för kroppen nu. Snart på väg till jobbet, målet är att gå in varje dag. Nu är skolan igång för ungarna och det känns riktigt skönt hoppas att ungarna tycker det också.

#0 Att ha en ledsenklump i halsen låter sorgligt. Hoppas den försvinner snart. Många kramar

Rita-S
0

Men vad har hänt Mongu?

Själv vaknade jag .. jag skal inte säga utan värk för det är inte sanning, men sammanliknat med vad jag är van med känns det iaf så! Värken är långt under det vanliga, som bara ett lite morr längst ned i underbevisstheten så det känns nästan som värkfritt! :D

I dag tänker jag åka bort på ljusaffären här i delsbo och kika smått efter två små diskreta läslampor till sovrummet. Funderar även på att åka till hudik och investera även i nattduksbord och sängbänken till Liva serien nu medan det är rea. Då är det bara två byråer kvar sen och alla möbler är utbytta med oljad ek!

Då kan jag även visa fram den skruven som inte fungerade som den skulle och få bytt det så hela hyllan är monterat :)

Och om Simson lever och är i form kanske jag kan hälsa på hos henne? :D

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Pisan
0

Men Mongu! Har det hänt nåt? Jättekram på dig!!!!!!

Har sovit skitdåligt. Ont. Regnar ute. Lågtryckssjuk idag. Blä. Känner mig faktiskt lite ledsen idag jag också men har egentligen ingen speciell orsak till det - blir sådan ibland bara.

Zimba
0

Hej på er. Zimba e såååå förkyld så jag vet knappt vart jag ska ta vägen, måste hitta en dunderkur innan Fredag för att bli bra, då Tassy kommer o hälsar på mig.

mongu: Vet inte vad som hänt, men sänder styrkekramar till dig o håller tummen o tassar att det löser sig.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Anna-Klara
0

hoppetihej

är förkylt här med..känns inget vidare. jag är i tyskland fortfarande *fniss*

skickar kramar till mongu härifran ocksa *kram*

Gunbritt75
0

Hej alla!!

Jag har också en jätte ledsen dag. Jag skulle träffat min vännina som skulle kommit hit till Sthlm o vi skulle gått på stan o fikat o pratat…. suck hon måste jobba! Å jag har jätte ont i dag trodde jag skulle glömma det för några timmar nu har man legat i sängen o lipat stället…. fy vad jag hatar att vara sjuk man kan inte ens hantera besvikelser som en normal person Gråter Hoppas ni andra har en bra dag!

miffo
0

usch, har väderomslag ända ut i fingerspetsarna nu. Va på stan nyss och fick tag på fingerlösa fingervantar :) snygga är de oxå, ser ut att vara på modet med torgvantar nu. Tur för mig

Millaris
0

God eftermiddag.

Mongu jag skickar en stor kram till dig också och hoppas att det känns lättare att bära snart.

Själv mår jag hyfsat idag. Värken är lite mindre, men fortfarande värre än den brukar. Jag har dock orkat plantera en av mina födelsedagspresenter idag. Skönt. Förhoppningsvis kommer de andra snart ner i marken också.

Kram på er alla

Denna kommentar har tagits bort.
[Tassy]
0

trillar in här en snabbis och sänder styrkekramar till Mongu, kryapådigkramar till Zimba och tacksamhetskramar till Rita (och alla som stöttar mig).

Idag är jag arg, så ARG. Det går inte bra för mig Skrikandes

Tack för din hälsning Miffo, kram på dig också Glad

Styrke-glädje-kryapådig kramar till alla Oskyldig

//Tassy

mongu
0

Tack det värmer med kramar o tankar. Det är en del saker som bara är för jobbiga.

Vill o orkar inte prata så mycket om det här. Det är en del mycket fula påhopp bara, men inte här utan på andra ställen.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

Sådan är alltid jobbigt, förstår att du inte orkar prata om det här då i så fall!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Zimba
0

mongu: Förstår att du mår dåligt. Hoppas du har nån du kan prata med.

Kramiz på dig.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Bettan49
0

Mongu den snällaste människan jag vet. Varför varför skall du åka på den efter den andra smällen.Gråter Bara för att du ger så bra råd och hjälper oss alla med allt.

Nu vill jag önska dig att du slipper ifrån mer tråkigheter.

Du är så schysst o snäll och är en riktig sann vän vill bara se dig glad igen.

Kram Glad