Född tidigt
Hej allihopa!
Jag har funderat en hel del på det här med om man är född för tidigt och fibro, om det har ngt samband. Har läst någonstans, men kan inte komma ihåg var, att det skulle kunna finnas ett samband. Är det fler här som är födda för tidigt? Jag är född 7 veckor för tidigt. Är det någon av er som också läst det där som jag läste?
Tjingeling!! 
Pisan
jag är fött 14 dagar efter termin, så jag är inte en av dom i så fall.. :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Jag är oxå född ca 2 veckor efter utsatt datum. Stor var jag nästan 5 kg

Jag tror att jag är född ganska precis o va en normalstor bebbe.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Jag är född 2 veckor efter utsatt tid och var normalstor.

jag är född 4 veckor efter utsatt tid. Tror inte det har någon betydelse för sjukdomen.

Nä, det verkar inte så, med tanke på inläggen här hittills.
jag är född jättemycket förtidigt, mycket komplikationer vid förlossningen och när jag väl var ute efter en 17 minuters (!!!) förlossning så var jag så liten att jag fick plats i en handflata 

Tassy det var inte nåt stort barn det. Hur tidigt är du född?
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
jag ska kika i min journal bara jag hittar den, mamma fick sängläge från v.20

Oj det var inte lätt förstår jag.
Ha en bra dag! Mongu.
nej verkligen inte, förstföderska också. Tur hon själv jobbade på bb så hon hade erfarenheten därifrån. jag kom ut som en knallorange fågelunge med bägge höfterna ur led och navelsträngen runt halsen.

Det var verkligen en svår start i livet Tassy.
Jag föddes ocxå förtidigt i v 29 !!