Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettövrigt-smärta
Läst 1542 ggr
linasvovvar
0

OT: Godmorgon 25-8-08

Morn morn på er alla, här i skåneland ser det ut att bli en vacker dag i dag !!!

Vi ska röja och städa i stallet, känns trist att det kommer vara en hästtomt stall framöver =0( Men det kan ju va fint för det.

Kanska ska plocka sockermajs i em, när Marcus slutat skolan !!!

Ha en bra dag !

Pisan
0

Morning!

Pisan är uppe tidigt idag. Försökte somna om men det gick inte. Men har fått sova gott inatt, har sovit som en stock. Ser ut att bli en riktigt fin dag här idag också, men det är kallt nu på morgon - och himlen är helt blå.

Ska ta det lugnt idag. Har inget jag måste göra. Får ladda inför morgondagen då jag har flera saker inplanerade.

Ha en fin dag allihop!

Pisan

miffo
0

God morgon

Ska på jobbet först. Sen ikväll ska jag göra en arbetsinsats på bilbingo.

Rita-S
0

ingen god morgon här. Har migrenliknande värk i huvudet som kommer från nacken…

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

miffo
0

#3 Är också inne i en period med spänningar i nacke och ryggraden. Har dock klarat mig relativt lindrigt undan huvudvärk.

anki1
0

God middag säger jag. Jag har varit på semester och när jag kom tillbaka kände jag inte igen iFokus så det har tagit tid att komma underfund med det nya utseendet. jag arbetstränar nu 2 dagar och ca 6 tim/dag i veckan. Jag har haft förfärligt ont i mina knän, det högra värre än det andra. Det liksom knakar och "sprätter" till i knäet. Det har varit svullet (som en fotboll) och varit väldigt styvt, men idag känns det nästan bra. Jag har numera svårt att gå i trappor även nerför, som tidigare inte vålla några problem. Det äroxå svårt att sätta mig ner i badkaret och att resa mig ur det, för då gör det så ont i mina nän.

Älska dig själv för den du är

Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk

Pisan
0

Anki: Skaffa en duschbräda till badkaret, så kan du sitta på den! Glad

Det är kanon! Jag har fått min av kommunen (eller lånar) men det finns även sådana att köpa.

Bigblomman
0

Har varit Nässla-fri idag. Fick inte på mig kläderna förrän vid 12-tiden och var sedan ut med katterna på en promenad. Jag har det lugnt och skönt idag! Imorgon ska jag med Findus till djursjukhuset för en utltraljuds undersökning av urinblåsan. Findus har blivit mycket lugnare sedan jag köpte Feliway och han fått Cystease nu i snart en vecka. Inget blod i urinen!

Jag mår relativt okey idag pga av den sköna luften ute!

Anna-Klara
0

Guten Tag fran Tyskland.. Japp, jag blev kvar här en vecka till Skäms

Tyvärr har jag världens förkylning men men.. det är väl smällar man far ta eller? Tungan ute

Millaris
0

God kväll.

Här är det mulet och grått.

Har varit och handlat, annars har det inte blivit så mycket gjort

Rita-S
0

Phuuuh

2 voltaren tog det mästa av nackvärken.
Vi har shoppat i dag. Nya kläder till gubben, samt et par nya skor. en ny sängram och 2 låga hyllor, samt att jag har omsider fått solgt torktrumlaren.

Nu är gammelsängen demonterat, nysängen uppe, h yllorna uppe med, och jag behöver bara rydda inn madrasser och damma av golvet ;)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

abuelas
0

Vad ni städar och fejjar..Förvånad Jag orkar inte göra nånting..Har så j..la ont i höfterna så jag har inte sovit på flera nätter!! Jag ska till sjukgymnasten på torsdag..Så då får vi se vad hon kan göra!!

Imorron ska jag hämta ett av barnbarnen(Felicia 3år) på dagis och ha henne några timmar..Det ska bli roligt, för jag träffar inte henne så ofta. Hon är dotter till min yngsta son och han bor inte längre med mamman..och dom är dessutom osams!!Rynkar på näsan Så då kommer farmor i kläm!!

Kram på er

Anita

Zimba
0

Blä Blä e så jävla tok förkyld, men mätt o glad ändå. Det har trots allt vart en bra dag, trots feber o frossa, nästäppa o ont i halsen. Flört

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Rita-S
0

å har jag varit duktig och betalat räkningar med. Suuuck :)

[Tassy]
0

#12 nämen, smittade jag dig via mailen? Obestämd

Zimba
0

Tassy: Tydligen, jag mår katastof, men ska göra mitt bästa för att bli hyfsad ok tills på Fredag. Har iaf vart o hämtat min bil idag oxå.Oskyldig

//Baloo forever

[Tassy]
0

#15 kämpa på, jag vill inte bli smittad på nytt Tungan ute jag är bara lite hostig ibland nu!

Zimba
0

You got mail, girl

//Baloo forever