OT: God Morgon 24 Augusti - 08
Morron på er alla goa människor. Hoppas natten har varit bra, hyfsad iaf.
Jösses nu e det redan slutet på Augusti, fan va tiden går fort.
Vad ska ni göra idag tro??? Nåt kul el bara ta det lugnt.
Själv ska jag hålla tummen o tassar för Tassy. Hoppas fler än jag gör det.
Zimba e mån om dom hon tycker om 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Hej
först ska jag lägga mig. Sen ska jag upp och skutsa till forbollsträning. Sen ska jag slappa.
Håller tummar och tassar för Tassy, hälsa till tejen när du har kontakt med henne Zimba. Sänder även mina tankar till henne.

miffo: Jag ska hälsa till henne, lovar. Har nästan dagligen privat kontakt med henne.
//Baloo forever

Som jag skrev i en annan tråd, så nu när Tassy inte längre har internet så om ni vill ha kontakt med henne, så kan ni skicka pm till mig, så ska jag se till att hon får det.
//Baloo forever

Morning!
Här sitter jag och kl är nästan 4. Har inte sovit mkt. Nån i samma huslänga som jag har fest - och spelar samma låt hela tiden…. urk… Hoppas de lägger av snart så man får ett par timmars sömn i a f.
Trodde jag skulle bli först här inne idag
Men ni nattugglor kom före mig.
Hoppas i a f att ni andra ligger och sussar sött nu.

God morgon!
Har redan 3 maskiner går i tvättstugan. Känner mig mycket piggare idag trots kylan! Emma, min dotter är redan på väg till stallet hon ska hjälpa till på en hopptävling och så ska hon fota lite! Tänk om hon kunde vara lika pigg på veckodagarna när hon ska till skolan!!!! Då får man dra henne upp ur sängen!
Håller tummarna för Tassy så hon hitter en ny boplats snart!

Vaknar med värk som är bedrövlig.
Hoppas också det ska lösa sig för Tassy på bästa sätt. Kramar till henne.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!
God förmiddag alla!
Idag känns det helt okej faktiskt. Ska nog ta en sväng ner till stranden och ta sista doppet för året (antar jag det blir iaf)
Håller tummar å tår för Tassy

Middag!
Känns nu att jag inte fått den sömn jag behöver. Är skithängig. Jag håller också tummar och tår för Tassy. Hoppas det ordnar sig.

Så var det lungt igen efter en intensiv morgon och förmiddag. Känner mig lite gungig i huvet. Ska försöka med lite egnvård senare idag.
God eftermiddag på er.
Här har det varit en lugn dag. Denna vecka har värken verkligen varit för dj*lig. Och igår hade jag svårt att gå (svullen under fötterna). Idag har det varit lite bättre.
Håller mina tummar för Tassy jag med.
Mitt lilla barnbarn döptes i Vätö kyrka. Hon blir 4 månader i dag. Hon var så duktig igår sa inte ett knyst under hela gudstjänsten (1,5 timmme)
Älska dig själv för den du är
Besök mig gärna påWWW.facebook.se/ankis smycken o textilhantverk