Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 694 ggr
Zimba
0

OT: God Morgon 22 Aug - 08

Morron på er. Vaknade nyss o e svintrött, men kunde inte sova, detta e inte likt mig, jag som brukar vakna runt 11-12.

Hoppas ni får en bra Fredag. Själv ska jag städa så jag bara kan vara i helgen.

Zimba gäääääspar stortObestämd

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

Zuzzi
0

Godmorgon!

Är på jobbet å försöker planera upp min dag, känns verkligen segt idag, men så skönt att det är fredag iaf.

Ha det så gott alla fibrisar.Skrattande

miffo
0

oj, här blåser det som … inte undra på att jag kände mig konstig igår kväll.

Ska ta mig till jobbet nu.

kram

Rita-S
0

god morgon

I dag får jag skäll för dom timmar det tog att plantera om i går. Knaprade några piller nyss så kanske det blir bättre.

I dag skal gubben damsuga och tvätta badrummen, när han har gjort det skall jag tvätta snabbt av golven, och annars har jag inten större planer.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

linasvovvar
0

Godmorgon =0)

Idag är jag så seg, men jag piggnar nog snart på mig, stod i duschen i morse så gick strömmen, vi har inget fönster i badrummet så det va mörkt vill jag säga, ut snabbt och kollar och där står en kille som bytar våran elmätare, tack för förvarningen !!!

ska snart åka och storhandla, nödvändigt ont tyvärr. Sen har jag läkartid kl 14, sen är det ridning som gäller, kul kul.

Ikväll ska Marcus ha en kompis som sover över, så jag får väl en lugn kväll själv, gubben jobbar som vanligt.

Pisan
0

Middag!

Segt idag med. Försov mig 45 min i morse…. Ungarna fick stressa rejält för att hinna iväg till skolan. Somnade om med en gång de hade gått och sov till 11.15. Är fortfarande groggy, det tar sån tid för mig att vakna, men det är väl tack vare sömnmedicinerna. Jag är i alla fall glad att jag fått sova inatt.

Hemtjänsten har varit här och städat vilket känns jätteskönt, rena golv och dammfria hyllor m m och rent badrum. Har inga speciella planer idag, det är ju fredag och det innebär fredagsmys - undrar om det kommer nåt bra på tv ikväll. Orkar jag skall jag nog pärla lite idag, har lust till det.

Ha en riktigt fin fredag allihopa!Glad

Kramisar!

Pisan

[Tassy]
0

Yo!

Jag har kurerat bort stora delar av min förkylning nu Skrattande håll tummarna för att jag hinner bli bra innan resan! Glad Snubblade över en trevlig typ igår också som också ska hinna hälsas på under min resa Tungan ute Hur ska detta gå egentligen, blir nog till att planera om lite Obestämd

mongu
0

God kväll säger jag då.

Eller vad det är. Dagen har varit sådär. Inget är kul o jag är ganska låg nu. Av flera olika skäl.

Värken på topp också av flera olika skäl.

Men imorgon är det tvätt av de dukar jag fållat till sonens bröllop. Sen ska dom manglas, fasar för det för varje duk är 5 meter lång. Det är "bara" 6 dukar.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Pisan
0

God natt! Sov gott!