Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1016 ggr
mongu
0

OT: Godmorgon 20 augusti

Godmorgon eller god förmiddag är det väl så här dags. Försökte gå in här förut men då gick det inte.

Det är väl därför som ingen hunnit före mig med godmorgon.

Idag är ännu en värkig dag. Blir så trött på detta som dels sitter runt hela bäckenet o sen i ryggen o strålar ner genom låret o till slut ut i tårna. Inte alla tår utan två o en halv!Gråter

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

God morgon alla. Jag har slövat hela morgonen och sen varit rådgivare för en som vill köpa ponny till sin dotter.
Jag skal ta det lugnt i hela dag tänkte jag :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

miffo
0

God morgon

tittar in som snabbast innan jag drar in på jobbet. Ikväll ska jag ta resten av min klädkammare, vill ha gjort klart så mycket som möjligt av röjningen av mina grejor innan mina älskade barn kommer hem från mallis.

Anna-Klara
0

Goddagens Glad

Idag håller jag på och stryker lite, packar för att åka till Tyskland över helgen - yeeeeeeeey! Ska träffa min kärlek Skäms

Millaris
0

God eftermiddag.

#3 vad kul, hoppas du får det bra.

Jag har tagit det rätt lugnt. Har i alla fall förstått varför värken är värre justnu - jag håller på att bli förkyld.

Har grävt lite i trädgården annars mest läst och tagit det lugnt.

Ha det bra alla andra

Rita-S
0

Så mycket för att ta det lugnt i hela dag.

Jag upptäckte kaffefläckar på duken på vardagsrummet och bestämte mig för att byta den iaf. Skulle bara stryka en duk först.

Sen, innan jag hunnit summa mig, var det gjort. Jag hadde plockat grejer så det var som blåst på hela 1a våningen, dammat av alla bord och hyllor, bytt duk överallt och dammat av överalt!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

[Gitsan]
0

Jag har tagit en promenad med ena hunden. Vila före och efter är ett måste.

Ska snart åka iväg för att tävla lydnad med vovven, så jag vet redan nu att större delen av morgondagen innehåller vila och inga måsten.

[Tassy]
0

tassar förbi och snörvlar… Är tokförkyld idag… armen är som en ballong efter proverna och alla misslyckade stick… owww