Varit å balanserat kroppen
Förra veckan var jag iväg och fick mig en genomkörning utav kroppen. Det går inte att beskriva riktigt hur det hela gick till, full fart hela tiden var det kändes det som. Fick sovrummet genomgånget för currykors å vatten. Blev tryckt på kroppen här å där, balans och fick påfyllt energi av healing. Även fötterna fick sig en omgång genom ´zonterapi. Framtaget vilka mediciner som kroppen vill ha, fast när min kropp ville ha testosteron slog han bakut som behandlade mig *asg* -Din kropp förstår jag mig inte på sa han. Det är han inte ensam om *fniss* Så nu äter jag en slags kalk för att få upp PH-värdet i kroppen och en annan medicin för att få bort kristaller som bildats. Å även droppar som ska döda candida svamp i magen som bildats efter penicillinkurer som jag ätit. LIte i korta drag vad jag testat på 
Vad spännande.
Jag är också inne på flera grejer av det du skriver. Idag hade jag så ont och var så ledsen när jag kom hem att jag satte mig och mediterade. Under meditationen fyllde jag på mina chakran med energi. Det hjälpte en del men inte helt. Behöver antagligen en rejäl reiki-healing.

Vad kostar en sådan där reikihealing? Man kanske skulle testa 
#2 det varierar nog lite. Jag är Reiki-healer och jag tar 400 kr för en timme. Min lärare tar också det. Likaså min kompis.
Pisan: Min behandling med lite allt möjligt kostade 400 kr och den tog ca en och halv timme, ska tillbaka igen och se vad han kan göra då. Jag har inte haft ont på mina vanliga ställen efter, men benen har värkt som sjutton istället. Var visst ansamling vid knäna så hoppas att det kanske håller på att "åka ut".