Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1181 ggr
Zimba
0

OT: Morron 17 aug - 08

Morron på er alla. Hoppas ni fått sova o inte har allför ont.

Själv hoppas jag att mina småtroll låter bli att leka isängen inatt o väcka mig tidigt, men det e väl en önskedröm, fniss.

Jag önskar er alla en bra Söndag.

Zimba säger natti natti

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

miffo
0

God morgon

Det känns så härligt att ha städat i alla hörn i barum och grovkök. Så mycke skräp det samlas, men nu är det rensat.

Hoppas städanfallet håller i sig, behöver rensa i min klädkammare oxå.

Hoppas jag vaknar vid 4 då är det månförmörkelse, den vill jag se.

Zimba
0

Åh visst e det skönt att få städat, den känslan e bara för go, fast det känns som man har minst 50 mil att gå innan det e klart.

Hade tänkt att sova, men nån dåre har tydligen fest o det enda jag hör e basen från stereon o då e det ändå inte ens i samma hus, men nu verkar det ha tystnat, var tvungen att ringa jouren så dom fick åka o kolla.

Så ett nytt försök att sova för min del.

Natti alla goa människor.

//Baloo forever

Bigblomman
0

Godmorgon!

Har haft eländiga dagar med en 7-jäkla värk! Har bara orkat vara ute med Nässla och sedan gått och lagt mig. Jag sover mig igenom de värsta värkdagarna, jag blir så fruktansvärt trött när jag har min värsta värk. Blir ni det också? Igår kväll hade jag tänkt se Orlando Bloom filmen som var i på tv men jag somnade innan den börjat!!! Jag orkar ingenting.

miffo
0

#3 jo då, när jag har min skov sover jag mig igenom dagarna.

Städlusten sitter kvar i kroppen, men det blir nog bara nån hylla i garderoben som rensas i dag, för gårdagens städlust sitter kvar i musklerna. Många mil trampades igår, men fint blev det.

Jag gör julstädning nu istället för i december, för då brukar jag inte må så bra.

Här ser det ut att bli en skaplig dag, så jag tar katterna på utflyckt till min syster och hennes familj

Pisan
0

Morning!

Har precis ätit frukost. Har sovit som en stock inatt, första natten på snart 1 vecka tror jag, har sovit jättedåligt flera nätter. Var i och för sig på benen hela dagen i går, var och shoppade i Borås. Inhandlade mer pärlor och tillbehör på Bead Place bl a.

Idag kommer mina barn efter att ha varit hos pappa 1 vecka. Längtar efter dem. Får väl städa lite och röja här hemma innan de kommer.

Ha en fin söndag allihopa!

Kramisar

Pisan Glad

[Tassy]
0

*stöööön* ajajajajaj - rör mig ej

krogen igår.. mycket dricka.. mycket dansande… många timmar

men f*n vad kul det var!

/Ledbruten Tassy

Anna-Klara
0

goddagens!

Har varit på kusinträff idag, det var rätt så trevligt faktiskt. Träffade några människor som jag inte träffat sen jag var ungefär 10.. typ 25 år sen Skäms

Så nu blir det till att vila.

dreamiz
0

Hela kroppen värker o jag har sovit hela dan bortsett från att mata djur o rasta hundar. Vill sova mer men måste fixa lite hos marsvinen så de får det rent.

Var på utställning igår o det var så kul! (Det är därför jag är så extra dålig idag…) Träffade massa folk jag inte träffat på ett tag o bara det var ju roligt! Sen att mina djur vann flera priser gjorde ju inte dan sämre. Vad sägs tex om:

Trulsa: Bästa långhår och BIS-mus

Tumbla: HP domarens favorit-mus

Önska: Bästa agouti och BIS-gerbil

4 stora fina rosetter o lite andra priser följde med hem. Skrattande

Millaris
0

#8 grattis dreamiz

Jag mår rätt hyfsat idag. Sov skönt och ville inte kliva ur sängen. Synd att vädret varit så trist här.

Zimba
0

dreamiz: Stor GRATTIS, va kul.

Tassy: Skyll dig själv, fniss

//Baloo forever

miffo
0

#8 Grattis till priserna

[Tassy]
0

Dreamiz: grattis Skrattande

Zimba: vet jag väl Tungan ute

Rita-S
0

Grattis Dreamiz :)

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida