Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 801 ggr
mongu
0

OT: Godmorgon 14 augusti

Godmorgon. Har väl sovit lite bättre. I alla fall inte nån katt som skulle ut o in mitt i natten.

Ingen man som satte på TV tidigt heller.

Idag är kroppen galen efter gårdagens utflyktGråterär det inte konstigt att allt man gör ska sätta sig o ge efterdyningar?

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

God morgon alla..
Skal i väg till norge i dag. 50 mil ensam i bilen SUCK.

Det blir smärtsamt, ensamt och långtråkigt.

Note to self: Kom i håg medisinen.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

lucifina
0

god morgon. eller morgon åtminstånde. jag väcktes av väckarklockan och mådde egentligen rätt bra med tanke på att jag är genomförkyld just nu, slänger benen över kanten och rasar ihop i en kvidande hög på golvet nedanför sängen eftersom mitt vänsterben inte ville vara med. det skar som knivar i hela benet när jag belastade det. tack och lov att jag kan sitta hemma och jobba utan att någon undrar vart jag tagit vägen. jag hade inte klarat att ta mig till tåget med detta benet.

Sedan blev det inte bättre av att sambon yrvaket tittade över kanten och undrade varför jag inte sover I sängen istället för på golvet. Just då var  tanken på mord riktigt lockande…Skrattande

miffo
0

God morgon

idag skiner iaf solen. Hoppas jag kan få upp ögonen idag, så jag kan läsa. Kanske blir det lite OS tittande.

Millaris
0

God middag.

Idag blåser det som bara den ute. (blåser sällan inne om man inte har fläkten på Obestämd).

Värk och trött, sov sisådär, men känner mig ändå lite full i f*n. Det blir en hyfsad dag idag.

Anna-Klara
0

#4 full i f*n är bra att känna sig - heja dig! \o/

Själv har jag också nån typ av förkylning - hostar som en storrökare (har aldrigt rökt) och det piper i bröstet.. För mig blir det att läsa idag, om jag får upp ögena vill säga, annars får jag väl fläppa på TV:n o dricka te Glad

Ha det gött!

Zimba
0

Hej på er alla.

Har sovit riktigt bra för en gångs skull, så idag blir det till att städa hemmet, inte alls kul men nödvändigt.

Hoppas ni andra hittar på nåt roligare.

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

goddagens, jag har fått knäppryck och tränar som en tok Tungan ute flåsar mig fram som en valross, men det går Tyst

miffo
0

Hehehe

Själv ska jag baka en kaka nu, ska på fotboll sen

Kan inte få upp ögonen idag, får ladda kaffepannan med bäck