Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 835 ggr
mongu
0

OT: Godmorgon 13 augusti

Vaknade kl 02 för att katten ville ut. Vem får gå o öppna? Jo jag. Maken sov sin skönhetssömn, som om det skulle hjälpa? Jag behöver den bättre.

Sen vaknade jag nu när maken stängde dörren till sängkammarn o satte på TV:n för att se OS.

Därför sitter jag här o säger ett surt Godmorgon! För just nu är det inte nån god morgon.

Har så förtvivlat ont så jag snart kryper ur skinnet o skelettet o allt. Men vad blir kvar då?

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Pisan
0

Morning!

Styrkekramar till dig Mongu!!! Hoppas du mår lite bättre nu.

Vaknade 05.30, kunde inte somna om så jag gick upp 1 timme senare. Äter frukost nu. Skall till frissan med yngsta dottern kl 9 och senare skall jag till mina föräldrar, ännu lite senare idag skall jag hälsa på min 95-åriga mormor som inte mår bra, hon börjar bli rejält skröplig nu. Hon har alltid funnits, hur ska det blir när hon inte gör det längre….

Ha en fin dag allihopa!

Pisan

lucifina
0

god morgon.

verkar vara något i luften just nu som stället till det med sovandet. jag vaknade 4,45 i morse och fick för mig att jag försovit mig. Resultatet? en lätt förvirrad kvinna som irrar runt efter kläder, glasögon, tandborste mm i 10 min innan hon kommer på att kolla igen vad det egentligen stod för tid på klockan. Jag somnade glatt om och vaknar igen med ledvärk.

Rita-S
0

Urrrk

Tråkigt mongu, att det blir så.. Dårlig sömn forstör så mycket

Själv somnade inte jag förens länge efter klockan 4 och jag vaknade vid 7-8 tiden.. helt forstörd.. tur det inte är i dag jag skal köra 50 mil >.<
Oooooont
Det spöregnar. Ont som tusan.
Tur jag packade största delen i går dessutom..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Bigblomman
0

God förmiddag. Jag vaknade också väldigt tidigt jag idag 4.30! Nässla har sovit över i natt men hon har varit lugn. Jag har ingen aning vad som väckte mig?! Det har regnat i natt! Det är kvavt ute nu och regnmolnen hänger utanför stan så det blir väl en skur till. Jagkommer nyss in från en cykeltur med hunden. Vi hade tur idag vi hittade en lek kamrat. En boxertik, Amber 1 år, med samma färgställning som Nässla. Oj, vad roligt de har haft men nu är Nässla helt slut.

Det känns som influensavärk i kroppen idag kanske pga av lufttrycket, det blir till att ta extra värktabletter idag, tyvärr…

Millaris
0

Har lite ont i kroppen, men humöret är bättre än igår.

Här skiner solen, men det blåser som bara den. Ska snart hänga ut en maskin tvätt som förhoppningsvis torkar snabbt….

[Tassy]
0

halloj allesammans *kvittrar* :)

jag har jätteont och hankar mig fram, men jag är kvittrande glad i allafall :) Har tyvärr väldigt begränsat med tid över till att sitta vid datorn just nu eftersom jag nyss har flyttat och fyllt år, dessutom reser jag runt en massa just nu *pust* fullt ös medvetslös! :)