Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 964 ggr
Rita-S
0

OT GOd morgon 11 augusti

I dag blir jag gräsänka. Min mann åker i förväg ned till sina föräldrer med toget, och jag åker efter på torsdag som avtalad.

Jag gjorde så mycket i går, fick spolat snabbt av bilen, spolade plattan framföre huset, klippade gräset, lukade lite, tog disken och tvätten. I dag tänker jag bara åka i väg med några böcker till antikvariatet här i Delsbo, och annars typ bara lata mig. Ja kanske göra nån ensam middag snyft.

Simsooooooon! Rädda miiiiiig!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

miffo
0

Hoppas du har har trevligare ute väder än här Rita. Det regnar, men det behöver marken som är jätte torr. Själv sitter jag och kämpar med mitt skrivande. Måste bli klar den här veckan om jag ska kunna åka till Göteborg.

Anna-Klara
0

hej hopp!

jag går omkring o väntar på om det ska ringa nån och kalla mig till utbildningen som jag sökt till.. hemskt att vänta :(

Pisan
0

Nu är det kväll. Så: God kväll allihopa. Hoppas ni haft en fin dag. Jag har varit hos sjukgymnasten och så har jag pärlat lite. Och nu är jag trött. Blir nog sängen snart.

God natt!

Pisan Glad

[Tassy]
0

god kväll! Nu är jag hemma från min resa, och idag blev jag 20 år :)

Rita-S
0

Grattis i efterskott Tassy!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

miffo
0

Grattis Tassy

[Tassy]
0

tack tack :)

Pisan
0

GRATTIS i efterskott Tassy!

Millaris
0

Ja grattis i efterskott

Anna-Klara
0

Grattis i efterskott Tassy!

Bigblomman
0

Grattis i efterskott, Tassy!

Birthday Card 

[Tassy]
0

tack allesammans, vad söta ni är Skäms

Misimurf
0

Grattis i efterskott, hoppas du hade en bra födelsedag :)