Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 604 ggr
Bigblomman
0

OT: God morgon 12 augusti!

God morgon.
Min dotter har haft en kompis hos sig över natten, de somnade för en timme sedan! (de är 14 och 15 år) Jag har vaknat av att de har skrattat och pratat högt ett flertal gånger under natten, men hellre att de gör det här hemma än ute på stan! Än så länge har de sommarlov men det blir ändringar när skolan börjar nästa vecka. Jag kan inte förstå att sommaren plötsligt är slut?!

I natt ska Nässla sova över, hennes matte ska företräda en klient i Kalmar under en rättegång. Äntligen har jag fått pengarna som fattades från min sjukpenning förra månaden. Det tog tid men oj så välkomna de är nu!

miffo
0

God morgon

Tog en aldeles för lång promenad igår, så idag är det inte kul i kroppen.

Pojkarna kommer till mig sen idag och min ena dotter är oxå här, det är balsam.

Rita-S
0

Jag har så ont i dag.. som tur är inget värkligen stort som måste görast. Skal forsöka vika kläder och stryka kläderna jag skal ha på begravningen på fredag. Och om jag orkar så packar jag även klart, så jag inte behöver tänka på annat enn tandborste och deodorant på torsdags morgon. Det och fikamaten.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Pisan
0

Morning!

Ja, gud vad skönt att sommarlovet börjar gå mot sitt slut, på måndag börjar ungarna skolan - då blir allt SOM VANLIGT igen Glad och det gillar jag.

Idag skall jag till apoteket, mitt medicinförråd börjar bli tomt och så skall jag hämta paket på ICA/Posten (pärlor m m). Och så har min särbo semester så han dyker väl upp här tidigare än vanligt ngn gång i em. Det blir m a o en ganska lugn dag.

Ha det gott allihopa!

Pisan

Millaris
0

Idag har det varit en lugn dag. Är rätt nere och nu börjar värken komma, den har annars hållt sig rätt bra idag.

Misimurf
0

Jag har haft en halv jobbig dag. Ryggen värker fortfarande och det var tufft på jobbet på förmiddan. Pojken som jag jobbar med bara bråkade och lyssnade inte på mig. Skulle bära ut honom ur ett rum eftersom han störde och bråkade när vi åt, då råkade klantiga jag springa in med huvudet i en dörrkarm så nu har jag en öm bula ovanför örat. Eftersom det inte funkade att vara på dagis så åkte vi hem till mig. Då blev han genast mycket lugnare och gladare och vi bakade och tog en skogspromenad med hunden. När vi kom tillbaka till dagis så blev det tyvärr lika som på förmiddan. Kan säga att jag va rätt så slut när jag åkte ifrån jobbet.

Jag hoppas att det blir lugnare imorn annars vet jag inte hur jag ska orka.