Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 669 ggr
Zimba
0

OT: Roliga planer.

Har ni planerat att göra nåt riktigt kul innan året e slut?????

Själv ska jag till Öland, ska flytta dit när jag blir gammal, älskar den ön. Sen vet jag att det kommer långväga gäster o hälsar på mig, det ska bli såååå kul.

Den närmaste planen ska jag genomföra imorgon o det e o åka o köpa ett 2 gig chip till min mobil.

Zimba e glad för det lilla.Skäms

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

miffo
0

Mina planer är att slutföra lite av det jag påbörjat, ska ta min licentiatexamen nu i höst. En annan plan är att börja skriva ner recept som jag har anpassat till mina behov, så att jag kan dela med tig till släkt och vänner om dom vill bjuda mig på mat. Sen ska jag prova att göra och dricka tinkturen på humle och citronmeliss.

[Tassy]
0

Jag planerar att sista helgen i augusti komma och hälsa på Zimba om det passar bra?  Cool

mongu
0

Jag ska på sonens trettioårs-fest imorgon sen på hans bröllop i september o i november åker jag tre veckor till Teneriffa. Har fått beviljat polikliniska behandlingar på Vintersol.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Pisan
0

Jag skall åka och hälsa på bästa väninnan i Stockholm i oktober. Ser fram emot det jättemycket Glad

Zimba
0

Tassy: Du e så välkommen, trots att du GLÖMT att svara på mitt senast skickade mail Obestämd

Har uppfyllt en plan o det va att köpa minneskort till mobilen, sen blev det en ny duschslang o munstycke oxå.Skrattande

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

linasvovvar
0

Min plan är att sipa golven på hela bottenplan i huset…el min plan och min plan, har bokat en kille som kommer på måndag och gör det tills oss, kostar skjortan med det är det värt….har slitit som ett djur denna veckan för att tömma och packa ner…så mycket grejor man har. Nu är här nere helt tomt, så jag får bo där uppe ett tag =0)

[Tassy]
0

Zimba: Nejhejdu, jag har svarat, men tydligen har det inte kommit fram :) jag skickar om igen :)

Bigblomman
0

Jag funderade länge på vad jag ska göra i höst och nu vet jag vad jag vill göra! Jag ska gå en kurs i nålfiltning så jag kan skultpera nalleansikten och nallefötter i ull!
Min närmaste plan är att hitta en kurs i närheten där jag bor!