OT: Godmorgon 10 augusti!
Godmorgon hoppas alla sovit gott.
Själv har jag sovit som en stock. O som en stock kände jag mig när jag klev upp. Så stel o värkig.
Får se vad denna dagen för med sig.
Ska besöka goda vänner. Dels för att kondolera henne då hennes pappa dött.
Men också för att han vill göra nåt för vår son innan han gifter sig i början av september.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Godmorgontråkigt väder här i skåne idag ! Jag ska köra och lämna loke idag, sen ska vi tömma resten av huset =0(
Skit prutt bajs. Sovit elendig ont som tusan
I morgon lämnar min mann mig för några dagar, han åker i förvägen ned till sin pappa för att va med honom, medan jag åker som planerat på torsdag.
I dag skal vi ta av bakhjulen på bilen och smörja bromsleden så dom blir mer rörliga enn dom är nu.
Annars har jag ingen större planer föruten att mysa med gubben innföre att han åker i väg på måndag.
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Hej
idag är det bättre än i går. Ska nog försöka mig på lite egenvård och lite städning av lägenheten

Idag ska jag nog inte göra nåt alls. Har ont överallt
. I fredags och igår var det ryggen som värkte och jävlades men idag är den lite bättre och istället har värken satt sig i resten av kroppen. Det är inte så lätt att skriva på daorn när händerna är stela och värker :(
Ska lägga mig och läsa en bok nu och hoppas på att värken blir bättre så jag orkar gå en promenad senare idag.

Pisan har megahuvudvärk… blä.

Ingen kul dag att vakna till spöregn o mulet som i november.
Men efter allt jag gjort igår somnade jag ifrån i soffan bytte till sängen efter ett par timmar. Sedan sov jag och vaknade med kramper i högervaden somnade om igen och så höll det på tills jag sa "ajöss" till sängen.
Ändå ställer jag mig o steker kalops när jag inte kan stå på benen. Krampar så jag blir galen.
Känns som man vill sova bort denna "höstdag" i Augusti.
Har inte varit här på evigheter. Efter att iFokus uppdaterats var det så mycket strul att jag ledsnade när inget funkade o sen har det bara inte blivit av. Men nu tänkte jag testa för jag ändrade användarnamnet men på min sida står det fortfarande samma så jag vill kolla om användarnamnet är ändrat.
Om det är ändrat så kan jag tala om att det är jag som var dreamiz förut. Att jag bytt till zurvivings beror på att det är vad jag kallar min uppfödning.
Jag har nu haft en veckas semester o har tre kvar. Underbart men för lite. Jag är helt totalt slutkörd.