OT: Morron på er 080808
Morron på er alla här. Fredag e det o sista arbetsdagen för Rita innan semestern, om jag inte tar fel.
Själv ska det bli (förhoppningsvis) en lugn helg, det behövs.
Zimba behöver få sova o ta det lugnt. 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever

Hej alla…Idag fyller mitt yngsta barnbarn Casper 3 år..Han är en riktig gullunge och charmar alla..och lindar sin mormor runt lillfingret!
Min dotter, hennes karl och barna kommer på lördag och så ska vi ha 3-årskalas för hela familjen här hos mig på söndag!! PUHH! Så igår bakade jag bullar och mockarutor! MUMS!
Vilket gör att jag kommer att ha ruskigt ont inatt..Känns som meningslöst att ens lägga sig!!
Men jag ska kanske göra ett försök snart!
Håll tummarna allihopa att det blir uppehåll över Umeå på söndag em så vi kan ha kalaset ute på gården..Jag har köpt en vattenpistol åt honom så det lär bli ganska blött inne på parketten annars…
Kram till er alla..
Anita

God morgon
Kul datum idag, 080808. Har för mig att folk brukar sikta in sig på att göra speciella saker på just sånna datum. Själv ska jag inte göra ngt mer än vanligt.
Jo det stämmer, min sista arbetsdag före semestern
Och TUR är det!
Hvilken pruttdag. ONT! Det är bara förnamnet.. vaknade halv fem i dag, kunde inte sova mer, men kom mig inte ur sängen ens.. PRUT!
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Godmorgon. Idag fyller min äldste son 30 år. Han är född 780808 kl. 00.18. Alltså många åttor.
Åtta är ju dessutom ett lyckotal. Idag är det säkert många som gifter sig då det anses som lycka.
Vi firar sonen imorgon hemma hos honom i deras nya radhus.
Ha en bra dag! Mongu.
Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Morrn!
Och idag fyller min syster år. Fast hon är född 72, så det blir inga roliga siffror så sätt. 8 är ju kinesernas lyckotal, det är ju därför OS invigs idag.
Här blir det lugnt idag. Hemtjänsten kommer och städar, förhoppningsvis, och min äldsta dotter kommer hem efter 1 vecka med mormor och morfar. Vädret blir nog grått, solen lös när jag gick upp men nu grånar det på.
Hoppas ni får en fin dag allihopa! Jag vet en som är glad i eftermiddag när hon går hem från jobbet….. Gissa vem…. 
Tjingeling!
Pisan
Ja just, det är ju OS på gong. Det hadde jag inte fått med mig förens nu denna vecka, mäst för att det RYLLAR av program om China på tv på alla kanaler.. :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Hej vaknade tidigt imorse. Hjälpte min dotter att packa om sin packning till träningslägret. Hon stack i väg i ösregnet vid 8.00-tiden! Nässla är hos mig idag och vi har redan varit ute på 2 promenader och klarat oss från de värsta skurarna.
Jag var och hämtade ett kaninhus idag på posten på ICA, som jag skickat efter till min dotters ena kanin. Det är ett hus som man hänger utanpå buren och är i plast. Mycket lättare att göra rent än dem i trä!
8 är mitt lyckotal, jag 8 bokstäver i mitt förnam och 8 i mitt efternamn!!!