Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 1160 ggr
Zimba
0

OT: Godmorgon 7 aug -08

Morron säger jag bara, för oss flesta brukar den ju tyvärr inte vara så god. Men hoppas kan man ju alltid. Själv e jag glad över att det e ny dag o hoppas verkligen den blir bättre än dagen innan.

Zimba e en nattuggla Tyst

Zimba medarbetare på fibro.

//Baloo forever

[Tassy]
0

morrn morrn *mummel mummel mutter*

Rita-S
0

*avstår från att säga nåt ens*

Eller jo. Jag mår skit. Skit skit skit. Ont överalt, legat som i koma hela natten men det hjälpte inget, katten gnäller för att komma på terassen och andra katten tycker att vid 4 har man sovit nog.
Morr..
2 dagar kvar, sen semester!

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

miffo
0

God morgon

Jag gillar att komma upp på morgonen, det brukar vara så lungt och stilla även om min kropp är lite vresig och knorrar över att jag stiger upp.

Jag är nu i en period med ny energi, känner mig fortfarande lite skrämd över hur dålig jag måste ha varit. Har börjat titta i min receptsamling efter maträtter som jag kan anpassa så att jag ska kunna äta och så att jag även ska kunna servera till mina avkommor. Det är så härligt med mina barn, för de ställer verkligen upp som försökskaniner och de tycker att det är roligt när mamma har hittat på nåt nytt käk och dom hjälper till med glädje att bära hem matvaror och laga till maten.

En gråmulen dag med lätt vind, så idag får jag vara solen

Zuzzi
0

God förmiddag!

Idag blir det lugnt, ska ner och göra lite ärenden sedan bara. Känner mig någorlunda i kroppen idag, testade att sätta detoxplåster på ryggen under natten. vet inte om det hjälpte så mycket men testar allt för att det ska kännas bättre.

Imorgon ska jag träffa en kompis och kolla hur hon har det.

Nästa vecka ska jag till en som ska kolla på mig, som mamma varit hos. Tror han håller på med akupressur, å en del annat. Iaf så har mamma blivit bättre av att gå hos han, hon har haft jättesvårt att sova. Å andra som hon känner, värre kan det väl inte bli iaf så Skrattande

Pisan
0

Morning!

Håller med; hoppas den här dagen blir bättre än dagen innan…

Pisan

Gunbritt75
0

Hej på er!! Min natt har varit botten har vaknat säkert 10ggr haft ont och varit spänd som en fiolsträng nu vet jag varför det är öppna skyar utan för fönstret… pissväder !!!! BLÄH I morgon ska jag träffa min bästis vi ska äta lunch ont eller inte det ska jag inte missa. Ha det bra.

kramar

Bigblomman
0

Hej!

Har haft astma anfall inatt antagligen efter alla parfymer vi provade i går! Jag har haft en stor tvätt som jag är klar med. Jag har också cyklat med Nässla en lång runda så hon fick springa av sig sin enorma energi hon fått sedan allt kliande har slutat! Längtar till imorgon då åker min dotter på träningsläger ( hästhoppning) över helgen. Det ska bli så skönt att få vara ledig!

Bettan49
0

FörvånadVaknade efter 2 timmars sömn tidigt imorse.

Har upptäckt att det nog är höst ute.

Ont så in i bomben. Nu kom fibrovärken verkligen fram efter att höftens smärta är snällare för tillfället.

Känns som någon sparkat mig över hela kroppen jag är Mörbultad av smärta idag.

Skall nog vila en stund så jag blir snällare.Oskyldig

[Tassy]
0

höst? jag tror det är vinter, dom spelar julsånger på radion här, jag trodde jag slagit huvudet, jag fick ta mor till hjälp och bevittna eländet. uush

Bigblomman
0

#9 Juldekorerar inte IKEA snart? De brukar ju vara så tidiga de också med julmusik i högtalarna!!!!

Pisan
0

Det var jul på tv för nån timma sen, Extreme Homemakeover Christmas Wishes eller nåt sånt var det…. Ho ho ho!!!Skrattande

Anna-Klara
0

Hjääääääääääääälp inte jul ännu- hahahahahah!

Fy satan vilken dag! Jag är så glad att den är över.  kan inte sätta nån speciell punkt som gör att den har varit hemsk - den har bara varit blääig.

Gonatt! *drar täcket över huvudet*