Teknisk: Håll ut!
Jag vidarebefodrar en hälsning från ifokusgrabbarna:
"Som ni märker så går iFokus till och från väldigt långsamt. Vi jobbar allt vi kan på att försöka förstå vad det bero på och rätta till det.
Det är alltså inte meningen att nya versionen av iFokus ska vara långsam som vissa verkar tro.
Tills vi får ordning på problemen hoppas jag att ni kan ha överseende och hålla tummarna för att det löser sig snart.
När prestandaproblemen är fixade kan vi åter börja försöka fixa "vanliga" fel som att många har problem med PM/Privata meddelanden t ex.
// Johan"
Så håll ut, goda fibrisar, dom jobbar med det! :)
//Rita, sajtvärd på Husmorstips, fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg, bloggen och min hemsida.

Vad skönt att dom jobbar med det.

Heja grabbarna 
Zimba medarbetare på fibro.
//Baloo forever
Håll ut håll ut mina tålmodiga fibrisar!
Ni är underbara, så lite som ni gnäller på iFokus, det skal ni ha alla som en. Eloge till erat tålamod! jag har inte hört er gnälla här, bara några fråger, (fråger är inte gnäll!) och ni slår er till tåls med svar! :)
Grabbarna jobbar på så mycket dom kan, både med att iFokus är seg (jag tycker det värkar snabbare i dag?) och dom har heller inte glömt PM och problem med innbox och läsa/radera medelande. Dom har ju faktisk fullt jobb brevid så dom kan ju inte sitta framför datorn och knappa 24 timmar i dygnet.
Eloge även til grabbarna :D

Jag håller med - Heja pojkarna på iFokus :)

Det går riktigt bra idag 
Ja det värkar som dom har fått iFokus snabbare :)
Dessutom kan man läsa sina medelande i inbox nu. Man kan änn inte radera men dom jobbar på det fortfarande :)