Lycklig
Äntligen får jag min efterlängtade rehabilitering på smärt och rehab i Linköping sedan skall jag fortsätta mina studier till gymnasielärare…det känns så skönt att äntligen få lite stöd efter så lång tid av misstro.

Där har jag gått också, det är jättebra och man får lära sig nya knep för att må bättre. Jag hade mycket hjälp därifrån. Jag önskar dej lycka till och grattis, 

Där har jag också varit - de är underbara!
Jag önskar Dig också lycka till och Grattis 

Grattis..Härligt att bli trodd och dessutom får chansen att må bättre!
Och sen vill jag bara säga att dina blå kattungar är helt underbara…
..Såååå sööta!!
Kram/Anita

Grattis och lycka till
Tack snälla ni
Och Anita mina små blå hulliganer är mitt livselexir och de är ju så omättligt charmiga just nu så jag förstår inte hur jag skall kunna säga hejdå.
Det känns som mina katter har någon slags förståelse för när det är en dålig dag för matte och ger mig bara mera kärlek.

Ja jag förstår det…Det är plågsamt att sälja iväg sina bäbisar!
Jag har varit in igen och kollat på dom..Och dom är underbara! Men hur ser du skillnad på dem?
Men man lär sig att se deras olikheter med tiden förstår jag!!
Pussa på dom från mig och mina kissar..och valpen(hon speciellt älskar att pussa katter..)
Anita
hehhe…inga problem…i mina ögon är de väldigt olika men det beror väl mycket på att jag ser dem varje dag samt ser hur olika individer de är. De har olika nyanser med som kanske inte syns på korten så väl. Men det är klart är det mörkt hemma på kvällen så skall jag erkänna att även jag tar fel för det är i ansiktet mest som de är olika sedan är de förstås lite olika stora med. Min syster har ju ryssar och de är ju bara blå hela tiden så jag har väl tränat upp mina ögon där lite kanske när jag följt hennes kullar under min uppväxt.
Har du en liten valp…vad kul…skulle gärna vilja ha hund men jag är konstigt nog mera allergisk emot hundar men jag älskar dem…det skulle vara bra kul att ha en kompis med på promenaderna.

Jag skaffade en valp nu i sommar..Hon är bara fem månader och hur vild och busig som helst. Men hon har enorm respekt för katterna..speciellt för huskattstjejen Yakima. Hon är en riktig bitch mot valpen! Sätter hon sig i dörröppningen så vågar inte valpen gå förbi!
Men katterna var ju här först så det är dom som sätter upp reglerna. Men valpen är jättesnäll med dem och vill bara tvätta dem och puffa i dem..Då fräser dom och slår henne på näsan..(men utan klor)
Mina skogisar är annorlunda..Min stora 8kg kastrathane Giovanni han låter sig tvättas av valpen, han äter ur samma matskål och sover bredvid valpen i soffan. Men Giovanni har alltid trott att han är en hund tror jag!
Dagliga promenader med valpen är superbra för min värk..Det gör ont i lederna varje steg, men konstigt nog så blir jag inte sämre efteråt. Det går faktiskt lättare för var dag som går!
Ha det gott med dina små..Nu ska vi sova här..nån timme eller två..tills jag vaknar av värken igen..
Kram/Anita