Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etikettprathörnan
Läst 972 ggr
Paddiz
0

OT: Godmorgon 3 augusti

Här i Klippan är vädret skönt - känns lite regnigt i luften - men det regnar inte. Igår regnade det tidigt på morgonen och då kom det en liten skvätt. Nu tror jag i och för sig att regnet håller sig borta och det vill jag inte.

Vi har målat tre dagar i rad och på kvällen gav vi oss belöningen att gå och titta och lyssna på Hasse Andersson - Kvinnaböske band. Efter hans uppträdande skrev han autografer och den ville jag ha + att det blev en svettig kram från honom =O)

Idag ska vi veckostäda och ev. spela spel med kidsen. Inget spel på dator el. liknande utan riktigt familjespel.

Ha en skön söndag.

Kram Yvette

Another year over, and we're still together
It's not always easy but McFly's here forever

[Tassy]
0

God morgon!

Verkar fortfarande vara strul med iFokus, det låg nere i natt igen. Mycket som måste fixas med nya versionen gissar jag :)

Idag ska jag hälsa på mina kusiner och städa lite här hemma har jag tänkt. Är på bra humör och har äntligen pratat med fjärilen igen. Igår sov jag bort hela dagen, glömde ta antibiotikan och allting Tyst

Denna kommentar har tagits bort.
miffo
0

God morgon

Idag regnar det och jag som ska jobba på marknaden. Lär väl bli lerig upp över öronen.

Njuter fortfarande av gårdagens bröllop, grät flera gånger av glädje. Tänk att jag blivit så blödig. Jag skrämde dock slag på flera av mina släktingar som inte sett mig på ngr år, jag är ju nästan bara skin och ben.

mongu
0

Godmorgon!

Ser att jag fått ett pm men kan inte öppna så det är nog lite strul. Kan heller inte se vem som skrivit till mig för dom som är i min inbox är gamla. Dom har jag försökt att ta bort men det går inte det heller.

Annars är det som vanligt här. Lika ont alltså.

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Bigblomman
0

Fortfarande struligt här på iFokus, fruktansvärt segt. Men jag hoppas det fixar sig snart. Jag ska bara ta det lugnt idag, så skönt med regn! Ont har jag pga väderomslag men så länge det går bra att andas så är det okey!

Rita-S
0

god morgon är det inte här men jag hoppas ni andra får det

Jag har fortfarade nackspärr, det släpper ju inte på bara några timmar, och jag hadde tänkt hissa upp bilen, ta av bakhjulen och smörja bromser o så i dag. Om det regnar i hela dag tänker jag skita i det! det kan vänta.

Annars.. ont aj grr morr sov dårligt tänker inte göra et skit i dag föruten bromserna

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

ophelia
0

Godmorgon

Äntligen är det som vanligt hos oss och vi har använt de senaste dagarna till att komma i form igen.Inatt har det nog regnat lite men det behövs mera.Imorgon kommer dotter med barnbarn och stannar veckan ut då ska det åkas på utflykter.Zoobesök är inplanerat kanske museum i Malmö om vädret håller lite bad och ev.Cirkus för att sedan avsluta veckan med Galopp Derby på jägersro i Malmö.Med andra ord en härlig vecka.

Lite bingo spel blir det nog med ungarna de älskar när de vinner och få välja någon liten grej som pris.Lite fia eller china schack brukar vi också spela.

Ha en vilsam Söndag//Sylvia