Fibromyalgi iFokus

Fibromyalgi

Etiketterhälsavälvaro
Läst 1832 ggr
mongu
0

OT: Godmorgon 1/8

Godmorgon vill jag säga till er alla. Hoppas det är en god morgon.

Själv var jag ute på äventyr igår så min morgon är inte så god. Men jag får skylla mig självGråter

Kram

Mongu

Ha en bra dag! Mongu.

Värkdrabbad som kämpar att bli värkmästare över min kropp. För att kunna se ljust på livet!

Rita-S
0

God morgon på nya iFokus. Nu skal Sajtvärd jobba och samtidig forsöka få aktiverat sin sida..

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida

Bigblomman
0

God morgon!
Jag har sällskap av min katt Findus, som alltid ligger mellan dataskärmen och tangenttbordet när jag är online! Grannens katter har nyss varit här under balkongen och vrålat de tror att jag fortfarande är deras dagmatte trots att ägarna är hemma. Jag har haft hand om dem i en månad medans de varit till Colombia! Jag har ringt på hos grannen så de fick komma in och äta frukost! Jag har redan varit i farten och tvättat 6 maskiner, blir så mycket tvätt efter svettnätterna men kudden som jag köpte fungerar fortfarande alldeles utmärkt!

Min dotter har inte kunnat sova på hela natten men sover nu i soffan! Jag kommer själv ihåg att jag också hade svårt att sova ibland under tonåren… vilket egentligen är ovanligt eftersom de flesta tonåringar sover mer än normalt!

[Tassy]
0

God morgon! Förvånad ja jag sa god Skrattande äntligen har jag fått sova ordentligt! Ingen megavärk och bautayrsel, inga trötthetshallucinationer Förvånad och idag ska jag luncha med Rita Skrattande

Rita-S
0

YEEEEEEEEEEY!
Jag skal luncha med Tassy, jag skal luncha med Tassy! \o/

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur

linasvovvar
0

Godomorgon, blev väckt med kaffe och mackor av en en underbar unge=0)

Idag kommer en kompis på besök, det ska bli trevligt va längesedan vi sågs.

Ikväll hoppas jag det blir lugnt !

dreamiz
0

Morn! Det var väldigt vad sidan ser annorlunda ut. O inte har jag nån bild här? Får kolla på det sen.

I varje fall min sista arbetsdag dag före semestern. Sen ledig i 4 veckor!! yippeeeeeee

(Bilden kom visst sen såg jag. *ler*)

lucifina
0

god förmiddag för man väl säga när klockan passerat 10…

Värk i fötterna och händerna idag men solen skiner och när jag kommer hem ikväll har sambon lovat att grillen är tänd och bordet dukat samt nya tv:n på plats. bara att sätta sig vid middagsbordet och njuta för att sedan flytta över i soffan och kolla på en bra film, om det nu finns någon annars får testbilden duga Skrattande

Bettan49
0

God morgon på er alla.

Idag åker min gubbe till Tyskland på en liten minisemester ihop med min svärson.

Äntligen får jag gnälla högt utan att ta hänsyn.

Har vaknar med flera presenter eftersom jag blir dögammal idag.Skrikandes

Rita-S
0

#8 ja fruktansvärt, ett år yngre usch usch :)
Du vet, efter 29 så går det ju bakåt igjen? Man blir ett år yngre för varje år ned till 20, sen blir man ett år äldre igjen fram till 29. Och så vidare .

och födelsesdagar är bara en ursäkt för att käka tårta ;)

Anna-Klara
0

Goddagens, ha en skön dag allihop.. eller i alla fall nått som liknar en skön dag :)

Själv skall jag hosta vidare på en skuggig plats - genomförkyld :(

Inge-elsie
0

God middag har firat att ena katten fyller 8 år idag. Har inte så mycket värk idag. Värken har flyttat till vänster axel, funderar på om det har blivit inflammation igen. Annars så är allt lugnt. Mamma sover och Magnus är på bättringsvägen, han var genomförkyld och hade feber. Sarah tycker det är för varmt och ligger framför fläkten igen. Det är 31 grader i skuggan.

abuelas
0

Tjena..en ny dag och en ny månad! Härligt! Snart är det vinter och snö!!Flört Jag älskar vintern..så jag bor ju i rätt landsände!

Jag har varit till doktorn idag! Han sjukskrev mig en period till, men proppsar på att jag ska ut och jobba igen! Men hur ska jag fixa det?? Jag har kronisk värk hela dagen och domnar i fötter och händer..Jag sover 2-3 timmar/natt och känner mig halvdöd hela fm…

Jag krävde ny röntgen av min höft för nånting måste ju vara fel..Och Reumatologen vill inte ta sig an fibropatienter..Fattar inte!!

Nu ska jag bara slappa resten av dagen och gosa med min valp och med katterna..Det är inte lika hett ute idag så det är skönt!

Kram till er alla

Anita

miffo
0

God kväll

hoppas dagen har varit bra. jag håller på med pynt av flickor inför bröllop imorron. Det ska bli så kul.

Här har det varit regn till och från hela dagen och det var helt underbart med att få regn

Mandysan
0

God kväll

Dagen började underbart, hade inte ett dugg ont :D Sen ger jag mig ut på en tre mils cykelrunda… Då gjorde det inte heller ont och inte på hela eftermiddagen.. Men nu har jag så fruktansvärt ont så att jag inte vet vart jag ska ta vägen..=( Vågar inte ta diklofenak heller för magen har bråkat med mig i några dagar nu…

Hoppas att ni andra har haft en trevlig dag :)